Se billeder i centreret popup vindue?
Fra : co@ch [4130]

Dato : 21-07-08 16:37

Hej folkens

Jeg kan nemt finde de htmlkoder jeg skal bruge til at se billeder i et
centreret popup vindue.....

Men, jeg forstår desværre ikke sammenhængen.

Hvis jeg har 3 miniature pics på en side og jeg gerne vil kunne klikke på
hvert enkelt og se dem i et større popup vindue, så forstår jeg ikke hvordan
jeg via koden linker til billederne.

Hvordan styrer jeg flere popup's med samme script.

Jeg har endnu ikke noget uploaded.

Kan nogen hjælpe en nybegynder?

Bri@n

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 21-07-08 17:22

co@ch [4130] skrev:

> Hvordan styrer jeg flere popup's med samme script.
>
> Jeg har endnu ikke noget uploaded.
>
> Kan nogen hjælpe en nybegynder?

Det er ikke den smarteste ide at lave popop-
vinduer i en tid hvor alle og enhver har
aktiveret popop-blokker i deres browser.

Brug i stedet noget moderne og tilgængelig
JavaScript, som i dette eksempel:

http://webdesign101.dk/galleri/eksempler/galleri_2.php

Applikationen er forklaret på siden

http://webdesign101.dk/galleri/galleri.php

Hvis du absolut vil lave det på den gammeldags
måde, kan du måske bruge artiklen
http://webdesign101.dk/galleri/

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-07-08 18:28

Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> skrev :

>Det er ikke den smarteste ide at lave popop-
>vinduer i en tid hvor alle og enhver har
>aktiveret popop-blokker i deres browser.

Ja, til uønskede poupvinduer, men et popupvindue der bliver
linket til, vil da normalt altid virke.
--
Kerim