Skat's tarif side.
Fra : Stig Johansen

Dato : 21-07-08 16:25

Bare lige til dem der ikke følger version2 til dagligt:
<http://www.version2.dk/artikel/7934>

Der er stillet et §20 spørgsmål:

<q>
Synes ministeren, at det er god service over for borgerne, at de skal
anskaffe sig Microsoft Internet Explorer for at få adgang til Skats
Elektroniske Toldtarif http//tarif.skat.dk, og at SKAT's it-drifts- og
forvaltningscenter først vil ændre tingenes tilstand inden 1. november
2009?
</q>

Jeg kan desværre ikke lige huske tidsfristen for afgivelse af svar, men det
kunne da være interessant læsning.

Stig Johansen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-07-08 19:44

Stig Johansen wrote:

> [...]
> Elektroniske Toldtarif http//tarif.skat.dk, og at SKAT's it-drifts- og
> forvaltningscenter først vil ændre tingenes tilstand inden 1. november

Det vil jeg umiddelbart kalde ulovoig statsstøtte til en privat
erhvervsvirksomhed til skade for konkurrenter. Borgere, der normalt bruger
Mac, Linux eller OS/2 vil således være afskåret fra at benytte siden, hvis
de ikke hælder en pæn sjat penge i Bill Gates lommer først. Fy, minister.

Erik Ginnerskov

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 21-07-08 19:50

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev

> Det vil jeg umiddelbart kalde ulovoig statsstøtte til en privat
> erhvervsvirksomhed til skade for konkurrenter.

Til gengæld har jeg lige fået at vide at en anden side under SKAT kun virker
med Firefox.

Hendes besked lød sådan:

<citat>
Pudsigt nok er det lige omvendt, når man som borger vil
indberette selvangivelse, ændre forskudsregistrering
eller hvad det nu måtte være.

Her SKAL man bruge Firefox,
adgang kan ikke ske via Internet Explorer.
</citat>

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-07-08 20:00

Philip Nunnegaard wrote:

> [...]
> eller hvad det nu måtte være.
>
> Her SKAL man bruge Firefox,
> adgang kan ikke ske via Internet Explorer.

Sjovt nok var jeg inde på den side for et par måneder siden. Jeg husker nu
ikke, om jeg brugte FF - min favorit - eller om jeg havde åbnet IE. Men
kigger jeg i historiken i de 2, for jeg en indikation om, at det var med IE.

Erik Ginnerskov

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 21-07-08 20:09

Philip Nunnegaard wrote:

> [...]
> eller hvad det nu måtte være.
>
> Her SKAL man bruge Firefox,
> adgang kan ikke ske via Internet Explorer.

Jeg bruger i reglen IE, tastselv virker fint der.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen DK