I har sikker set det men...
Fra : Stig Johansen

Dato : 16-07-08 18:04

Jeg synes alligevel det er godt gået af LKI.
<http://www.comon.dk/news/skats.toldberegning.virker.ikke.med.firefox_36923.html>

Stig Johansen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-07-08 18:51

Stig Johansen skrev:
> Jeg synes alligevel det er godt gået af LKI.
> <http://www.comon.dk/news/skats.toldberegning.virker.ikke.med.firefox_36923.html>

Det er "væltet ind" med anmeldelser siden artiklen (otte
styk). Hvis nogen har tid og lyst, må de meget gerne hjælpe
med at finde årsager til fejl på de anmeldte sider, og
hvordan fejlene kan udbedres.

Artiklen har også haft den effekt, at SKAT nu har svaret på
lki.dks mails - det virker i hvert fald som lidt af et
tilfælde, at vi intet hører før godt en time efter, at
artiklen er blevet offentliggjort [1]. Måske du, Stig,
skulle tilbyde at hjælpe dem - så vidt jeg husker, fik du
det da til at virke i alternative browsere med et lynfix.

[1] http://lki.dk/shame/skat/skat-mail-2008-07-16.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Stig Johansen

Dato : 16-07-08 18:59

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> styk). Hvis nogen har tid og lyst, må de meget gerne hjælpe
> med at finde årsager til fejl på de anmeldte sider, og

Er der en slags oversigt over 'åbne' sager ?

> Artiklen har også haft den effekt, at SKAT nu har svaret på
> lki.dks mails - det virker i hvert fald som lidt af et
> tilfælde, at vi intet hører før godt en time efter, at
> artiklen er blevet offentliggjort [1].

Jeg så godt der var svaret, og underede mig over, at der i artiklen stod at
de ikke svarede, men det er så fordi de har svaret efter artiklen.

> Måske du, Stig,
> skulle tilbyde at hjælpe dem - så vidt jeg husker, fik du
> det da til at virke i alternative browsere med et lynfix.

He - jeg har allerede lagt et indlæg her:
<http://www.version2.dk/artikel/7903>

Interessant i øvrigt med den 'standardformulering' i svaret:
En ændring af edb-tariffen så denne kan anvendes af alle browser programmer
kræver en nærmere analyse af muligheder, pris og tidshorisont.

Lad mig se..
1) Åbn notepad
2) Klip og klistre
3) File|save
4) FTP

mon ikke en ½ snes minutter burde være nok ?

Stig Johansen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 16-07-08 19:36

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev

> [...]
> programmer
> kræver en nærmere analyse af muligheder, pris og tidshorisont.

Og endnu et guldkorn fra svaret:

Skat bestræber sig naturligvis på, at leve op til de nyeste
IT-standarder,
men da den tekniske udvikling foregår meget hurtigt
er dette desværre ikke altid muligt.

Det må jeg give SKAT medhold i. 8 år er alt for lidt tid til at lære de nye
standarder. *ironi*

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-07-08 20:51

Stig Johansen skrev:
> Kim Ludvigsen wrote:
>
> Er der en slags oversigt over 'åbne' sager ?

Ikke direkte, men det fremgår af de enkelte tråde i
nedenstående forum, hvad der er sket:
http://lki.dk/phpbb2/viewforum.php?f=1

I skrivende stund er det let, alle anmeldelser ned til
"mobilme" er åbne - undtagen anmeldelsen af lki.dk, der blev
fejlen selvfølgelig rettet med det samme!

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-07-08 06:41

Kim Ludvigsen wrote:

> undtagen anmeldelsen af lki.dk, der blev
> fejlen selvfølgelig rettet med det samme!

Så er lki.dk vel optaget i Hall of Fame?

Erik Ginnerskov

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-07-08 10:23

Erik Ginnerskov skrev:

> Så er lki.dk vel optaget i Hall of Fame?

Hæ hæ, det burde vi næsten. Men nu var fejlen ikke så stor,
så vi var aldrig seriøs kandidat til Hall of Shame. Men jeg
har da lært, at man skal placere css-koder på den rigtige
side af '.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 16-07-08 19:24

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote:

>Jeg synes alligevel det er godt gået af LKI.
><http://www.comon.dk/news/skats.toldberegning.virker.ikke.med.firefox_36923.html>

Det er også glædeligt at "Hall of Fame" siden vokser støt.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-08 20:22

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> Jeg synes alligevel det er godt gået af LKI.
> <http://www.comon.dk/news/skats.toldberegning.virker.ikke.med.firefox_36923.html>

Ja lidt omtale skader ikke

Carsten Sørensen

Web: http://csnet.dk/html/