Mac-erne driller - hjælp
Fra : Per Christoffersen

Dato : 14-07-08 17:31

Jeg har et problem med den her side:
http://www.architectureandspace.com/sider/essay_78.aspx

Undermenuerne i højre side fungerer ikke på Firefox 2.0/Mac.
De vises men tager ikke imod et klik.

Firefox 2.0 og 3.0 på PC er der ingen problemer med.

Er der nogen der har et hint?

(- og ja, jeg er med på, at der er en enkelt valideringsfejl, men jeg kan
ikke forestille mig, at den skaber problemet).

/Per

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-07-08 17:41

Per Christoffersen wrote:

> Er der nogen der har et hint?

Flyt i kildekoden den højre menu op før det til venstre for menuen og indsæt
den med float:right og eventueot z-index:2 (eller højere - op til 6)

> (- og ja, jeg er med på, at der er en enkelt valideringsfejl, men jeg
> kan ikke forestille mig, at den skaber problemet).

Du må ikke have en p inde i en hx - det er ingen skade til at rette det.

Erik Ginnerskov

Fra : Per Christoffersen

Dato : 14-07-08 17:44

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i en meddelelse

> Flyt i kildekoden den højre menu op før det til venstre for menuen og
> indsæt den med float:right og eventueot z-index:2 (eller højere - op til
> 6)

Jeg prøver, - tak.

> Du må ikke have en p inde i en hx - det er ingen skade til at rette det.

Den er jeg med på.
P-et kommer fra det bagvedliggende CMS, og jeg er ved at finde ud af,
om/hvordan vi undgår det.

/Per