Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Tillad midlertidig popup i FF 3
Fra : Finn

Dato : 29-07-08 21:31

Hvordan tillader man nemmest en enkelt popup på en side uden først at
går ind og registrere siden osv.?

Mvh
Finn

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-07-08 22:16

Finn skrev:
> Hvordan tillader man nemmest en enkelt popup på en side uden først at
> går ind og registrere siden osv.?

Gå ind på siden. Du får vist en lille ikon i statuslinjen,
når en popop blokeres. Klik på ikonen, og du kan nu nemt
tillade popop'er på sitet.

Tjek evt.:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-brug.php#popop

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at bruge Google som lommeregner.

Fra : Finn

Dato : 30-07-08 19:59

Tak (men jeg kan ikke helt få det til at virke)

Inde på skat hvor jeg vil se min forskudsopgørelse kommer der godt nok
en popup men den er tom og så downloades der en aspx fil.
Hvad gør jeg forkert?

Mvh
Finn

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-07-08 20:30

Finn skrev:
> Tak (men jeg kan ikke helt få det til at virke)
>
> Inde på skat hvor jeg vil se min forskudsopgørelse kommer der godt nok
> en popup men den er tom og så downloades der en aspx fil.
> Hvad gør jeg forkert?

Det tør jeg ikke sige. Hvad gør du?

Du har mulighed for altid at tillade popop-vinduer, og
vælger du det, skal siden vist genindlæses før, det får
virkning. Vælger du i stedet at åbne det blokerede vindue,
så bør det virke. Og har du valgt det, så kunne det lyde som
en fejl på webserveren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstrem dyr kaffemaskine.

Fra : Finn

Dato : 30-07-08 21:03

Kim Ludvigsen wrote:
> Det tør jeg ikke sige. Hvad gør du?

Jeg har bare indstillet det lille icon du omtaler så der kun er kryds i
"Popups tilladt globalt"
Og så kommer popup'en godt nok op men er helt tom (hvid)

Mvh
Finn

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-07-08 21:16

Finn skrev:

>Inde på skat hvor jeg vil se min forskudsopgørelse kommer der godt nok en
>popup men den er tom og så downloades der en aspx fil.
>Hvad gør jeg forkert?

Hvilken pdf-reader bruger du ?
Jeg kan genskabe problemet når jeg bruger Sumatra til pdf-filer, men kan
åbne aspx-filen (som er en pdf) når jeg bruger Foxit Reader

http://klattrup.dk/forskud.png

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Finn

Dato : 30-07-08 21:44

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvilken pdf-reader bruger du ?
> Jeg kan genskabe problemet når jeg bruger Sumatra til pdf-filer, men kan
> åbne aspx-filen (som er en pdf) når jeg bruger Foxit Reader

Jeg bruger foxit. Og sandelig om ikke aspx filen kan åbnes med den - TAK
(hvorfor det skal være sådan ved jeg ikke)

Mvh
Finn

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-07-08 23:48

Finn skrev:
> [...]

Åh, det er en pdf.

> Jeg bruger foxit. Og sandelig om ikke aspx filen kan åbnes med den - TAK
> (hvorfor det skal være sådan ved jeg ikke)

Sikkert fordi de bruger en anden filtype end pdf. Det har
jeg også oplevet på andre hjemmesider, og det er en uvane.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om RSS-feeds og forskellige RSS-læsere.