Andre der kan komme i kontakt med news.sun~
Fra : Frank R.

Dato : 23-07-08 16:34

Hej Gruppe!

Er der andre der kan komme i kontakt med news.sunsite.dk. Har ikke
kunne få forbindelse i 4 dage efterhånden og deres statusside siger
ikke noget om at serveren skulle være nede.

Og er der evt nogen som kan anbefale en free ( et lille beløb er også
i orden) news server. Går primært efter textgrupper.

Bruger pt en italiensk newsserver som jeg ikke er super glad for.

Min udbyder har ingen newsserver.

--
Hilsen
Frank

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 23-07-08 16:52

Frank R. skrev:

> Er der andre der kan komme i kontakt med news.sunsite.dk. Har ikke
> kunne få forbindelse i 4 dage efterhånden og deres statusside siger
> ikke noget om at serveren skulle være nede.

Ingen problemer her.

--
Niels

Fra : Lars Christensen

Dato : 23-07-08 17:23

Heller ikke her
--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Carl Drud

Dato : 23-07-08 16:50

Frank R. <frankrasx2@gmail.com> writes:

> Og er der evt nogen som kan anbefale en free ( et lille beløb er også
> i orden) news server. Går primært efter textgrupper.

Kan anbefale Individual.NET <http://news.individual.net/>.

Koster ¤10 om året, kun tekst. Fungerer upåklageligt.

--
Carl

Fra : Frank Andersen

Dato : 23-07-08 17:29

On Wed, 23 Jul 2008 17:33:41 +0200, Frank R. <frankrasx2@gmail.com>
wrote:

> [...]
>i orden) news server. Går primært efter textgrupper.
>
>Bruger pt en italiensk newsserver som jeg ikke er super glad for.

Jeg har samme problem. Jeg får meddelelsen "unable to find address of
server news.sunsite.dk"

Hm. De har måske sorteret alle, der hedder Frank fra?

--

Erstat '.inv' med '.dk'
Replace '.inv' with '.dk'

Fra : Frank R.

Dato : 23-07-08 17:54

On Wed, 23 Jul 2008 18:29:24 +0200, Frank Andersen
<newsguy@ab-bolignet.inv> wrote:

>Hm. De har måske sorteret alle, der hedder Frank fra?

Noget tyder på det

--
Hilsen
Frank

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-07-08 14:31

Hej Frank R., du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Noget tyder på det

Det er formentlig kommet på plads?

Jeg tør ikke sige, at jeg har kunnet få fat i Sunsite hele tiden, da
jeg kun bruger den som en af ekstraserverne og poster lige med den nu
(af indlysende grunde).

Jeg husker ikke, om det er et par dage eller mere, jeg tjekkede den
sidst. Jeg husker ikke engang, at jeg nogensinde har haft bøvl med den
(og har brugt den siden sidste årtusinde , hvorfor jeg næppe har
haft i nævneværdig grad.

Nu hedder jeg selvfølgelig heller ikke Frank.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Frank R.

Dato : 24-07-08 16:02

On Thu, 24 Jul 2008 15:30:48 +0200, Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk>
wrote:

> [...]
>sidst. Jeg husker ikke engang, at jeg nogensinde har haft bøvl med den
>(og har brugt den siden sidste årtusinde , hvorfor jeg næppe har

Chekkede lige for 1 time siden og stadigvæk ingen forbindelse. Har
også selv brugt den i årevis men nu skal det bare drille.

--
Hilsen
Frank

Fra : Ole C

Dato : 24-07-08 17:05

Frank R. skrev blandt andet:

> Chekkede lige for 1 time siden og stadigvæk ingen forbindelse. Har
> også selv brugt den i årevis men nu skal det bare drille.

Prøv at registrere påny - du er måske røget i et "sort hul"

--
vh
Ole C

Fra : Frank R.

Dato : 24-07-08 19:07

Ole C wrote:
> Prøv at registrere påny - du er måske røget i et "sort hul"

Det er da et forsøg værd og har sendt en ny sign-up mail afsted.

Vender tilbage om det virker.

--
Hilsen
Frank

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-07-08 22:14

Hej Frank R., du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ole C:

God ide.

> Det er da et forsøg værd og har sendt en ny sign-up mail afsted.
>
> Vender tilbage om det virker.

Der er kuk i deres system (medmindre det da er ændret for nylig), hvis
du ikke får en mail indenfor max en 5 min (og normalt meget hurtigere).

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Frank R.

Dato : 25-07-08 06:48

On Thu, 24 Jul 2008 23:14:24 +0200, Rudi Stegen <newsnospam@stegen.dk>
wrote:

>Der er kuk i deres system (medmindre det da er ændret for nylig), hvis
>du ikke får en mail indenfor max en 5 min (og normalt meget hurtigere).

Der gik heller ikke mange min før jeg fik en ny kode, men desværre,
det virker heller ikke. Koden er den rigtige men jeg får simpelthen
ikke forbindelse til serveren.

Har staff gruppen en mail så afventer jeg evt svar på den.

--
Hilsen
Frank

Fra : Frank Andersen

Dato : 25-07-08 16:32

On Fri, 25 Jul 2008 07:48:11 +0200, Frank R. <frankrasx2@gmail.com>
wrote:

> [...]
>ikke forbindelse til serveren.
>
>Har staff gruppen en mail så afventer jeg evt svar på den.

Jeg har også prøvet at få et nyt login; men jeg får en WARNING: delayed
mail fra gcbomail.ngdc.net

<news-signup@sunsite.dk>:
<<< DNS lookup failed.

/Frank Andersen

--

Erstat '.inv' med '.dk'
Replace '.inv' with '.dk'

Fra : Frank R.

Dato : 25-07-08 21:33

On Fri, 25 Jul 2008 17:31:57 +0200, Frank Andersen

>Jeg har også prøvet at få et nyt login; men jeg får en WARNING: delayed
>mail fra gcbomail.ngdc.net
>

><news-signup@sunsite.dk>:
><<< DNS lookup failed.
>
>/Frank Andersen
Jeg har så imellemtiden været i kontakt med staffgruppen og det ser ud
til at 2 af de 3 dnsservere som min system er sat op til at bruge ikke
svarer. Så jeg prøver at kontakte min udbyder.

Jeg fik da i det mindste lov til at sende dem en email.

Og til dig Frank Andersen, så vil jeg næsten vædde på at vi er på
samme internetopkobling, så noget tyder på at fejlen ligger hos
udbyderen.

Fjern x2 i min emailadresse, så kan vi tage den derfra.

--
Hilsen
Frank

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 26-07-08 00:43

Frank R. skrev:
> [...]
> i orden) news server. Går primært efter textgrupper.
>
> Bruger pt en italiensk newsserver som jeg ikke er super glad for.

I dag har der godt nok været skiftende problemer med forbindelsen. Har
ikke fået konstateret havd det kan være, men nu virker det normalt igen.

--
Niels