Windows Mail - nyhedsgrupper
Fra : hallo.derude@gmail.c~

Dato : 19-07-08 15:09

Jeg prøver via min bærbare - med Vista og Win Mail (version
6.0.6000.16286) -
at læse og skrive i nyhedsgrupperne i news.tele.dk

Det lykkes mig aldrig at få hentet listen over grupperne, jeg får
konstant
følgende meddelse

"Der kunne ikke oprettes forbindelse til serveren"
Konfiguration:
Konto: news.tele.dk
Server: news.tele.dk
Protokol: NNTP
Port: 80
Sikker (SSL): 0
Programkode: 800ccc0e

Jeg mener og have kopieret "opsætningen" fra min XP / Outlook Express
hvor
jeg fint kan læse og skrive fra/i

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-07-08 22:26

<hallo.derude@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Prøv evt. i stedet for news.inet.tele.dk som server, alternativt
dtext.news.tele.dk

Kurt

Fra : Carl Drud

Dato : 19-07-08 22:27

hallo.derude@gmail.com writes:

> [...]
> konstant følgende meddelse
>
> "Der kunne ikke oprettes forbindelse til serveren"

Skal det ikke være port 119.

XFUT: dk.edb.internet.software.mail+news

--
Carl

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 19-07-08 22:57

[...]

Min konfiguration i Windows Mail:
Konto: TDC News
Server: news.inet.tele.dk
Protokol: NNTP
Port: 119

Fra : hallo.derude@gmail.c~

Dato : 19-07-08 16:58

utroligt .. jeg ændrede fra Port 80 til 119 og nu kører skidtet

Tak for de hurtige input!

Utroligt at TDC hotline ikke kunne klare det ...
er det forøvrigt ikke på tide at dropper deres forbehold og ikke kun
supporterer outlook express?

Fra : Lars E. P.

Dato : 20-07-08 10:01

Sat, 19 Jul 2008 15:57:38 -0700 (PDT), skrev hallo.derude@gmail.com :

> [...]
>
>Utroligt at TDC hotline ikke kunne klare det ...
>er det forøvrigt ikke på tide at dropper deres forbehold og ikke kun

Ja, ja - gi' du bare TDC skylden.

Hilsen Lars