Open source web klient
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-07-08 10:16

Hej

Er der nogen, der kan anbefale en webmailklient - open source baseret, hvor
brugergrænsefladen er rigtig lækker? Jeg tænker på noget Gmail agtigt - dvs.
med avancerede søgefunktioner, kalender, tab-baseret kategorisering etc.

Jeg leder også efter produktsammenligninger.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-07-08 10:43

Christian R. Larsen skrev:
> [...]
> med avancerede søgefunktioner, kalender, tab-baseret kategorisering etc.
>
> Jeg leder også efter produktsammenligninger.

Lækker og lækker, det er nok lige subjektivt nok, især i forbindelse med
webmail. Men jeg har prøvet http://www.enavn.dk/officemotel en tid, og
det har nok været den der kom tættest på. Bruger den ikke nu, så jeg kan
ikke oplyse navn på systemet, eller for den sags skyld om det er open
source. Gætter kun.

--
Niels

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-07-08 11:48

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> wrote in message

> [...]
> oplyse navn på systemet, eller for den sags skyld om det er open source.

RoundCube? Jo, den er opensource.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-07-08 13:33

Christian R. Larsen skrev:

> RoundCube? Jo, den er opensource.

Ja, men nej, det var et andet produkt jeg tænkte på. RoundCube er et af
to systemer enavn.dk bruger gratis. Officemotel er meget mere omfattende
og koster lidt.

--
Niels

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-07-08 08:38

> Ja, men nej, det var et andet produkt jeg tænkte på. RoundCube er et af to
> systemer enavn.dk bruger gratis. Officemotel er meget mere omfattende og
> koster lidt.

Meget interessant.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 17-07-08 10:29

Christian R. Larsen skrev:
> "Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> wrote in message

> Meget interessant.

De vil selvfølgelig ikke fortælle hvad det er de har bygget det på, men
til 200 kr/halvår er jeg sikker på det er noget os de muligvis har
bikset lidt videre på.

--
Niels

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-07-08 14:03

> De vil selvfølgelig ikke fortælle hvad det er de har bygget det på, men
> til 200 kr/halvår er jeg sikker på det er noget os de muligvis har bikset
> lidt videre på.

Det er baseret på Horde IMP - en open source produkt

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-07-08 14:55

Christian R. Larsen wrote:

> Er der nogen, der kan anbefale en webmailklient - open source baseret, hvor

Jeg er endt ud med SquirrelMail - det er GPL.

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-08 10:19

On 2008-07-16 15:55:14 +0200, Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> said:

> Jeg er endt ud med SquirrelMail - det er GPL.

Og evt. med en http://nutsmail.com grænseflade (hvilket i Squirrelmail
sammenhænge vil sige, en komplet installation)

mvh. Joakim