Sig killer?
Fra : Jubii

Dato : 14-07-08 13:30

Hvordan får man windows mail til at respektere sig killeren -- "mellemrum
+ - + -" ved svar på et indlæg med den korrekte sig killer?

Fra : Max

Dato : 14-07-08 13:34

Jubii wrote:

> Hvordan får man windows mail til at respektere sig killeren --
> "mellemrum + - + -" ved svar på et indlæg med den korrekte sig killer?

Installer OE-QuoteFix vil jeg tro.

--
Mvh Max

Fra : Jubii

Dato : 14-07-08 16:41

> Installer OE-QuoteFix vil jeg tro.
>
> --
> Mvh Max

Windows mail er en slags erstatning for OE i vista, right?
den seneste fix er fra 2003, right?
Og hvor er garantien den vil fungere i vista og ikke ødelægge noget?
Jeg har set dette spørgsmål:"Does anyone know of a similar product that will
work with Windows Live Mail?".

Fra : Max

Dato : 14-07-08 19:09

Hej Jubii

> Og hvor er garantien den vil fungere i vista og ikke ødelægge noget?

Ja, der er jo ikke andet at gøre end at prøve, efter sigende
skulle det virke.

--
Mvh Max

Fra : Jubii

Dato : 14-07-08 19:50

> Hej Jubii

> Ja, der er jo ikke andet at gøre end at prøve, efter sigende
> skulle det virke.
>
> --
> Mvh Max

Nu er det prøvet.
Virker ikke.

Fra : Holst

Dato : 14-07-08 14:34

Jubii wrote:

> Hvordan får man windows mail til at respektere sig killeren -- "mellemrum
> + - + -" ved svar på et indlæg med den korrekte sig killer?

Måske skal du bare bruge den rette signaturadskiller, som er "-- " og
ikke omvendt, som du nævner.

Fra : Jubii

Dato : 14-07-08 16:19

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Måske skal du bare bruge den rette signaturadskiller, som er "-- " og ikke
> omvendt, som du nævner.

Tak for rettelsen, men jeg bruger ikke sigkiller (signaturadskiller), men
vil gerne have slettet den ved svar til andre der bruger den.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-07-08 19:16

Hej Holst, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jubii wrote:
> Måske skal du bare bruge den rette signaturadskiller, som er "-- "
> og ikke omvendt, som du nævner.

Tip: Jubii er ret sikkert Gverner (ellers er det en klonet version) så
spild ikke din tid.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Jubii

Dato : 14-07-08 19:23

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i meddelelsen

> Tip: Jubii er ret sikkert Gverner (ellers er det en klonet version) så
> spild ikke din tid.
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi
> http://stegen.dk/pclinks1.htm

Endnu en der har lort som hjerne.
Bevis dine påstande lortehjerne.
Jeg skal vist til at kommentere dine indlæg samt de andre lortehjerner der
påstår det med samme omhu.

Fra : Claus Frørup

Dato : 14-07-08 21:03

Isang tao pinangalanan, Jubii nagsulat:

>Endnu en der har lort som hjerne.
>Bevis dine påstande lortehjerne.
>Jeg skal vist til at kommentere dine indlæg samt de andre lortehjerner der
>påstår det med samme omhu.

Du har samme ubehagelige skrivestil som Gverner....

If it quacks like a duck........
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Lars Christensen

Dato : 14-07-08 21:38

On Mon, 14 Jul 2008 20:22:31 +0200, "Jubii" <jubii@msn.com> wrote:

> [...]
>Bevis dine påstande lortehjerne.
>Jeg skal vist til at kommentere dine indlæg samt de andre lortehjerner der

Dengang du hed Verner benægtede du at du var Gerner. Nu når du kalder
dig Jubii benægter du at du har heddet Gerner, Verner, Gverner etc.
Men svineriet af folk der kommer dig på tværs er den samme.
Hint: du afslører dig selv på gangen.

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Jubii

Dato : 15-07-08 01:43

"Lars Christensen" <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid> skrev i
meddelelsen news:k5en74dfc5v7sq2cj84bfv5vjug2r9265e@4ax.com...

> [...]
> dig Jubii benægter du at du har heddet Gerner, Verner, Gverner etc.
> Men svineriet af folk der kommer dig på tværs er den samme.

Ja, fantasi mangler i ikke, og af den grund skal jeg generes på det
groveste.
Jeg har ikke generet jer, men det er slut nu.

Fra : Mads

Dato : 15-07-08 12:51

On Tue, 15 Jul 2008 02:43:03 +0200, "Jubii" <jubii@msn.com> wrote:

>Ja, fantasi mangler i ikke, og af den grund skal jeg generes på det
>groveste.

På det groveste ? Hmmmm

Nogen kalder dig Verner og du kalder dem for lortehjerner.

Hvem er egentlig den mest grove her? Det er da vist dig.

Fra : simon

Dato : 15-07-08 12:30

Jubii skrev:

> Endnu en der har lort som hjerne.
> Bevis dine påstande lortehjerne.
> Jeg skal vist til at kommentere dine indlæg samt de andre lortehjerner der
> påstår det med samme omhu.

Hvad er det dog for et sprog?
Det hører ikke hjemme her, så jeg synes
du skulle finde et andet sted.
/simon

Fra : -= JF =-

Dato : 28-07-08 09:40

Rudi Stegen skrev:

> Tip: Jubii er ret sikkert Gverner (ellers er det en klonet version) så
> spild ikke din tid.

Gverner kender jeg ikke, men jubii har ligget i mit filter i meget lang
tid. Mage til højtråbende tåbe skal man da lede længe efter.

--
Mvh. John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-07-08 19:47

-= JF =- skrev:

> Gverner kender jeg ikke, men jubii har ligget i mit filter i meget lang
> tid. Mage til højtråbende tåbe skal man da lede længe efter.

Du kender GVerner, du vidste bare ikke at det var det han hed.

--
Bertel

Fra : -= JF =-

Dato : 30-07-08 20:35

Bertel Lund Hansen skrev:

> Du kender GVerner, du vidste bare ikke at det var det han hed.

Ja, tilsyneladende.
Det kunne være lidt sjovt at kunne få en rolig og fornuftig snak med
manden, og høre hvorfor han i den grad går op i limningen og sviner folk
til på den tåbelige måde.

Det er én ting at der ryger en finke af panden i en ophedet debat - men
her kan man jo næsten se et fortrukkent blodåredunkende ansigt for sig

Man kan undre sig over at han gider.

--
Mvh. John

Fra : Jubii

Dato : 30-07-08 21:35

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> [...]
> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

Jeg kan undre mig over at børnene skal have noget at sladre om der i den
grad bygger på løgne og falsk navngivning. Bygget på "kendskab" til rutiner.
Og skolelærere er de værste til at sladre og omgå sandheder lemfældigt. Ikke
at undre sig over de unge er de rene terrorister.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-07-08 22:15

-= JF =- skrev:

> Det kunne være lidt sjovt at kunne få en rolig og fornuftig snak med
> manden

Måske. Det er plat umuligt. Det har været forsøgt mange gange.

> Det er én ting at der ryger en finke af panden i en ophedet debat - men
> her kan man jo næsten se et fortrukkent blodåredunkende ansigt for sig

Overhovedet ikke. Han er helt koldblodig og forfølger sit mål med
flid: at genere flest muligt mest muligt.

--
Bertel

Fra : Jubii

Dato : 31-07-08 08:36

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> Måske. Det er plat umuligt. Det har været forsøgt mange gange.

Endnu en kæmpeløgn.

> Overhovedet ikke. Han er helt koldblodig og forfølger sit mål med
> flid: at genere flest muligt mest muligt.

Og berteldrengen skal absolut forfølge mig med sine løgne og bedrag. Det er
idiotisk, men det ser han jo ikke da formålet helliger midlet.