Spam-knap i Windows Mail?
Fra : Martin Ploug

Dato : 13-07-08 15:12

Hej

Måske husker jeg forkert, men jeg synes, at
jeg på et tidspunkt i Windows Mail havde
et spam-ikon oppe i værktøjslinjen, når man
stod i indbakken. Jeg synes man kunne markere
en mail og klikke på spam-konet og så blev
mailen flyttet til spam-mappen.

Jeg kan ikke længere se spam-ikonet, og det
er også muligt det har været i et andet program.
Jeg mener dog det var i Windows Mail.
Jeg synes heller ikke jeg kan tilføje det.

Nogen, der kan sige mig, om jeg husker forkert
eller hvad?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Jørgen

Dato : 14-07-08 18:05

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> et spam-ikon oppe i værktøjslinjen, når man
> stod i indbakken. Jeg synes man kunne markere
> en mail og klikke på spam-konet og så blev

Sådan er min værktøjslinje også - nøjagtigt som du beskriver.
Jeg tror imidlertid, at det er Bullguard der styrer dette.
Har du - eller har du haft Bullguard installeret?

Hilsen
Jørgen

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-07-08 19:23

> [...]
> Jeg tror imidlertid, at det er Bullguard der styrer dette.
> Har du - eller har du haft Bullguard installeret?

Hej Jørgen

Tak for dit indlæg.
Jeg har haft installeret Bullguard.
Nu har jeg AVG.

Nå ja, måske har Bullguard gjort
noget.
Tror du jeg kan køre et eller andet
for at få knappen tilbage?

Mvh. Martin

Fra : Jørgen

Dato : 15-07-08 08:27

Hej igen Martin
Da jeg kan se, at de sidste 2 mails imellem os er sendt direkte til vore
egne postkasser, sender jeg lige disse her i Nyhedsgruppen.
Der kan jo være andre her, der eventuelt har kommentarer eller bemærkninger
til vores konklussion.
Hilsen
Jørgen

Hej Martin

Ja, jeg mener også, at der ved en "Spamfangst" er vedføjet noget i retning
af (BG)spam. Det er kun hvad jeg mener at kunne huske, idet jeg ikke har
noget spam gemt for øjeblikket.
Hilsen
Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-07-08 09:35

Martin Ploug skrev:

> [...]
> Jeg mener dog det var i Windows Mail.
> Jeg synes heller ikke jeg kan tilføje det.
>
> Nogen, der kan sige mig, om jeg husker forkert

Der er ikke en sådan knap. Åbner du derimod mappen Uønsket
e-mail og markerer en spammarkeret mail, så har du en knap,
der hedder Ikke uønsket.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.