EXplorer 7.x som 6.x
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 24-07-08 22:49

hejsa

Er det muligt at indstille explorer 7.x så den ligner 6.x, dvs med de der
knapper foroven osv? Jeg syntes jeg har ledt alle steder, men kan ikke finde
den mulighed.

hilsen

Per

Fra : Knud Erik

Dato : 24-07-08 23:35

"den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det muligt at indstille explorer 7.x så den ligner 6.x, dvs med de der
> knapper foroven osv? Jeg syntes jeg har ledt alle steder, men kan ikke

Hej
Det er muligt at flytte menulinjen over adressefeltet
hvis det er det du mener.
Kig under Downloads på denne side
http://kimludvigsen.dk/libris/ie7/index.php

Knud Erik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-07-08 23:45

den rigtige fotograf skrev:

> Er det muligt at indstille explorer 7.x så den ligner 6.x, dvs med de der
> knapper foroven osv? Jeg syntes jeg har ledt alle steder, men kan ikke finde
> den mulighed.

Du har da knapper øverst. Hvis du vil have /alle/ knapperne
op på samme linje, så kan det ikke lade sig gøre. Du kan dog
få Internet Explorer 6's brugerflade tilbage, hvis du bruger
Windows XP. Men så mister du også fanebladene. Det gøres på
denne måde:

Opret en ny genvej (højreklik på skrivebordet => Ny =>
Genvej) => en guide åbnes, i indtastningsfeltet skriver du:
c:\windows\ie7\iexplore.exe => Næste => skriv et navn på
genvejen, fx: Gammel Internet Explorer => Udfør.

Du kan nu åbne med IE 6's udseende ved at dobbeltklikke på
den nye ikon. Og du kan stadig åbne med IE 7's udseende ved
at klikke på den normale IE-genvej. De kan endda begge være
åbne samtidig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slå tjenesten Messenger fra, så den ikke kan misbruges til spam.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-08-08 06:07

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>åbnes, i indtastningsfeltet skriver du: c:\windows\ie7\iexplore.exe =>
>Næste => skriv et navn på genvejen, fx: Gammel Internet Explorer => Udfør.

Hvordan får man så foretrukne til at åbne i den samme browser ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-08-08 10:54

Ivan V. Klattrup skrev:

> Hvordan får man så foretrukne til at åbne i den samme browser ?

Jeg er ikke helt med. Foretrukne på Skrivebordet? For dem i
browseren skulle gerne åbne i samme "version" som de åbnes fra.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-08-08 13:17

Kim Ludvigsen skrev:

>Foretrukne på Skrivebordet? For dem i browseren skulle gerne åbne i samme
>"version" som de åbnes fra.

Foretrukne i browseren, (eller hedder de favoritter, sidder ikke lige ved
en pc med mulighed for at se det) der åbnes der automatisk et nyt vindue,
men det er et ie7 vindue.

Har ikke selv fundet nogen løsning der gør at de åbnes op i det
"ie6"-vindue som man har åbnet, og vælger dem i

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-08-08 14:08

Ivan V. Klattrup skrev:

> Foretrukne i browseren, (eller hedder de favoritter, sidder ikke lige
> ved en pc med mulighed for at se det) der åbnes der automatisk et nyt
> vindue, men det er et ie7 vindue.

Lad os kalde dem bogmærker Microsoft kan alligevel ikke
blive enig med sig selv, hvad de skal hedde.

Det er pudsigt, man skulle jo forvente, at de blev åbnet i
det aktuelle vindue. Måske en løsning kan være at vælge
"IE6"-browseren som standardbrowser?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med