Søgeord i Google
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 21-07-08 11:57

Hej !!
Hvordan fjerner jeg alle søgeordene i google. Browseren er Eksplorer
ver. 6, styresystemet XP

Venligst Ingrid

Fra : Lars E. P.

Dato : 21-07-08 13:57

21 Jul 2008 10:57:13 GMT, skrev Ingrid Bitsch <ing-mar@sol.dk> :

>Hej !!
>Hvordan fjerner jeg alle søgeordene i google. Browseren er Eksplorer
>ver. 6, styresystemet XP
>

>Venligst Ingrid

Med Delete-tasten

Hilsen Lars

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-07-08 18:05

Ingrid Bitsch <ing-mar@sol.dk> skrev :

>Hvordan fjerner jeg alle søgeordene i google. Browseren er Eksplorer
>ver. 6, styresystemet XP

Internetindstillinger => Indhold => Autoudførelse => fjern
flueben ved formularer.

Det vil så være alle steder, hvor tidl. indtastede ord kommer til
syne, ikke kun Google.
--
Kerim

Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 21-07-08 21:10

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> skrev:

> [...]
>flueben ved formularer.
>
>Det vil så være alle steder, hvor tidl. indtastede ord kommer

Mange tak for svaret, det var lige det jeg manglede

VH
Ingrid