Intel vs AMD
Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-07-08 16:59

Hvorledes er det i dagens danmark når man skal have
en bærbar og har fordums tids skræk for AMD og dennes
dårlige performance og stabilitet.
Skal man stadig vælge Intel, eller har AMD lært af fejl
de har lavet gennem tiden. Jeg finder en masse gode
tilbud på bærbare, men hver gang så har det vist sig at
der sidder en AMD i maskinen.
Det er også ligesom at bærbare med AMD generelt
er billigere end tilsvarende Intel maskiner. Og så er der
jo devisen med at pris og kvalitet hænger sammen.
Input, råd, erfaring og andet brugbart i jagten på den
rette processor modtages med tak.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-07-08 18:01

Andersen [3650] wrote:
> Hvorledes er det i dagens danmark når man skal have
> en bærbar og har fordums tids skræk for AMD og dennes

Har du spurgt i gruppen for bærbare?

Jesper Poulsen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-07-08 19:25

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Har du spurgt i gruppen for bærbare?

Hmmmm (røde kinder) den havde jeg overset.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-07-08 20:53

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse

> Hmmmm (røde kinder) den havde jeg overset.
Men derfor skal folk være velkomne med hvad de måtte
vide. Også selvom det ikke er fra bærbare.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-07-08 21:06

Andersen [3650] wrote:

> Men derfor skal folk være velkomne med hvad de måtte
> vide. Også selvom det ikke er fra bærbare.

Kig gruppen igennem. Det er et gennemtærsket emne

Jesper Poulsen