Canon Ip5200R
Fra : Tue

Dato : 26-07-08 22:58

Hej

Jeg har en canon IP5200R hvor jeg i lang tid har brugt kopi blæk og det har
fungeret upåklageligt.
Så købte jeg en chip resetter så jeg kunne følge med i blæk forbrug og det
virkede også upåklageligt.
Nu vil printeren pludselig ikke printe mere, PC'en kan ikke kommunikere med
printeren.
Når jeg kigger i udskriftskø skriver den Status Inquiry under dokument navn.
Er de nogen der har oplevet det og kan det være chip reset der har ødelagt
printeren.
Den har virket en månedstid efter jeg resatte chip i farvepatroner.

med venlig hilsen

Tue

Fra : Tue

Dato : 27-07-08 12:56

> [...]
> printeren.
> Den har virket en månedstid efter jeg resatte chip i farvepatroner.

40 cm fejl, problemet er løst

Tue

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-07-08 17:00

"Tue" <tue@12move.dk> skrev i en meddelelse
> 40 cm fejl, problemet er løst

Fortæl, så vi alle kan få en griner

Fra : Tue

Dato : 30-07-08 10:56

> Fortæl, så vi alle kan få en griner
Printeren havde smidt netværks konfiguration og jeg kunne ikke få fat i
printeren da jeg havde valgt en netværksport i steddet for USB port på min
PC.
Da jeg ændrede til USB port kunne jeg sjovt nok kommunikere med printeren og
så sætte netværk op så de andre PC'ere i huset kunne printe ud.

Tue

Fra : Rado

Dato : 27-07-08 17:34

On Sat, 26 Jul 2008 23:57:38 +0200, "Tue" <tue@12move.dk> wrote:

> [...]
>virkede også upåklageligt.
>Nu vil printeren pludselig ikke printe mere, PC'en kan ikke kommunikere med

Det kan skyldes en defekt chip i en patron. I så fald vil patronen
blinke (det gør den i alt fald på en 4200).

--
Rado

You are the salt of the earth. You can change your destiny!
You can give birth to a new civilization or you can create
Hell on earth. - Georges Ohsawa