Bluetooth headset, ingen lyd fra PC
Fra : Mads Aggerholm

Dato : 23-07-08 20:58

Davs.

Jeg købte for et par år siden sådan et bluetooth-headset til min computer.
Mærket er "Bluetinum" og kommer fra Aldi.

Dengang fik jeg det til at virke, så vidt jeg husker uden nævneværdigt bøvl.

Af forskellige årsager kom jeg aldrig til at bruge det, så det lå på hylden
i lang tid.

Nu ville jeg så begynde at bruge det. Og så mangler lyden!

Jeg har parret det med min PC, og det går fint. Jeg kan se headsettet i
"Bluetooth-enheder".
(Jeg har slettet enheden og oprettet den igen et utal af gange for at "prøve
igen")
Men når jeg tester det med en mp3-fil, så kommer der ikke en lyd!

For at teste headsettet har jeg parret det med min mobiltelefon - virker
fint! Både højttaler og mikrofon.

Der fulgte ingen driver med til headsettet (så vidt jeg erindrer) og man kan
heller ikke downloade drivere fra www.bluetinum.com

Er der noget specielt man skal gøre for at få PC'en til at lede musik ud
gennem et bluetooth-headset?

Og er det overhovedet forbundet? Når det er forbundet med min mobiltelefon,
blinker der en blå lysdiode to gange hurtigt, så en pause, så to gange
hurtigt igen.

PC'en er sat til "Spørg hver gang en bluetooth-enhed prøver at få adgang".
Når jeg tænder headsettet, spørger PC'en ikke om noget som helst. Og
headsettet blinker blåt én gang (i stedet for to som ved mobilen)

Har nogen et godt råd?

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-07-08 22:43

"Mads Aggerholm" <mads001@hotFJERNmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Når jeg tænder headsettet, spørger PC'en ikke om noget som helst. Og
> headsettet blinker blåt én gang (i stedet for to som ved mobilen)

Har du læst manualen?

http://www.bluetinum.net/Downloads.asp

Kurt

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-07-08 04:24

Kurt B. Andersen wrote:

> Har du læst manualen?
> http://www.bluetinum.net/Downloads.asp

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Driver Manager] Data source name not found and no
default driver specified

/MultilingualFunctions.asp, line 15

Jesper Poulsen

Fra : Mads Aggerholm

Dato : 24-07-08 13:57

> Har du læst manualen?
>
> http://www.bluetinum.net/Downloads.asp
>
> Kurt
Ja.
Jeg har skam manualen, og fulgt den nøje.
Skønt den ikke er særlig omfattende.

Venlig hilsen
Mads Aggerholm