Indlæsningsfejl.
Fra : Henning Richter

Dato : 21-07-08 12:01

Hej Gruppe.

Når jeg starter min pc op kommer den med meddelse om en indlæsningsfejl.

Den gør det samme efter en formattering.

Hvad kan der være galt.

det er xp Home.

MVH Henning

Fra : Ole C

Dato : 21-07-08 13:44

Henning Richter skrev blandt andet:

> Når jeg starter min pc op kommer den med meddelse om en
> indlæsningsfejl.
> Den gør det samme efter en formattering.
>
> Hvad kan der være galt.
>
> det er xp Home.

Du bliver nok nødt til at fortælle lidt mere nøjagtigt om
fejlmeddelelsen....

--
vh
Ole C

Fra : J

Dato : 21-07-08 13:53

On Mon, 21 Jul 2008 13:00:34 +0200, "Henning Richter"
<richter@comxnet.dk> wrote:

> [...]
>
>Når jeg starter min pc op kommer den med meddelse om en indlæsningsfejl.
>
>Den gør det samme efter en formattering.

Det hører vist til i gruppen dk.edb.system.ms-windows

Men det kan måske skyldes SP3. De tidlige filer fra 29. april kunne
give mærkelige fejlmeddelelser, men det var rettet i udgaverne fra 5.
maj.

Reinstallerer du fra scratch eller ruller en backup tilbage ? og hvad
med SP3 ?

Hvis vi går ud fra, at controller og harddisk kører stabilt.

mvh

John