2 stationære pc ére og en skræm/tastatur/m~
Fra : Ukendt

Dato : 20-07-08 18:03

Hej.

Jeg har 2 stationære pc ére , men kun en skærm samt et tastatur og mus
(tastatur og mus tilsluttes med USB).

Jeg har ledt efter en "swift boks" så jeg kan bruge begge pc ére til den ene
skærm + tastatur/mus.

Jeg kan umiddelbart ikke finde en - har I nogle gode forslag til hvor jeg
finder sådan en?

Mvh

Jesper

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-07-08 18:07

Hej!

Jesper wrote:
> Jeg kan umiddelbart ikke finde en - har I nogle gode forslag til hvor jeg
> finder sådan en?

Det hedder en KVM switch og kan findes hos de fleste computerbutikker.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-07-08 21:02

Jesper wrote:

> Jeg kan umiddelbart ikke finde en - har I nogle gode forslag til hvor jeg
> finder sådan en?

Der er en KVM-switch til salg i dk.marked.privat.edb.ekstern

Jesper Poulsen

Fra : Peter Martinsen

Dato : 22-07-08 00:55

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ene skærm + tastatur/mus.
>
> Jeg kan umiddelbart ikke finde en - har I nogle gode forslag til hvor jeg

En løsning kunne være:

www.logmein.com

Der finder du en gratis version som funker helt ok !

Mvh Peter