microsoft rat og pedaler
Fra : chr.lunde

Dato : 19-07-08 12:47

håber der er nogen som kan hjælpe mig og min søn
jeg fant lige mit gamle rat og pedaler frem (microsoft force feedback)
jeg køre xp
og har et sb lydkort med spilleport som passer til

men jeg kan ikke instalere det da jeg ikke har nogen driver
og kan ikke finde nogen stæder på nettet hvor jeg kan downloade det

kan i hjælpe mig..........

takker mvh chr.lunde

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-07-08 12:56

chr.lunde wrote:

> jeg fant lige mit gamle rat og pedaler frem (microsoft force feedback)

Hvad er det fuldstændige og korrekte navn på produktet?

Så vil jeg gøre en indsats

Jesper Poulsen

Fra : chr.lunde

Dato : 19-07-08 13:23

takker
sidewinder force feedback wheel and pedals
part no x30-65738
produet i d 89697 579 0890245 00000

Fra : Jan Vennike

Dato : 19-07-08 15:45

"chr.lunde" <chr.lunde@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men jeg kan ikke instalere det da jeg ikke har nogen driver
> og kan ikke finde nogen stæder på nettet hvor jeg kan downloade det

Hejsa

Har selv samme problem - dog med en Microsoft Sidewinder Force Feed Back
joystick.

Du skal gå ind i Kontrolpanel, Spilleenheder og manuelt tilføje en Microsoft
Sidewinder - så finder den selv ud af resten (hvis rattet er tilsluttet).

--
Jan

(Remove the cat in my mail to reach me)

Fra : chr.lunde