Det er ikke godt for Intel
Fra : Hojvaelde@gmail.com

Dato : 16-07-08 07:07

Først Sydkorea med $ 20 mill stor bøde

Derefter er EU sure på Intel pga. ufine forretningsmetoder/monopol.

Sidst er der noget stort på vej i USA imod Intel (monopolstyrrelsen)

Hvis det fortsætter sådan har vi snart et "In" og et "tel"

Benny

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-07-08 14:46

Hojvaelde@gmail.com wrote:

> Hvis det fortsætter sådan har vi snart et "In" og et "tel"

De må lære at konkurrere på lige vilkår.

Jesper Poulsen

Fra : Blur T

Dato : 16-07-08 18:57

Derfor har jeg valgt AMD 64x2; Alt Må Destrueres efter 64x2=128 mnd, knap
10,5 år :)

Mvh,
Blur