xd to sd adaptor
Fra : Peter Holm

Dato : 15-07-08 19:41

hej
nogen der ved hvor i dk jeg kan købe en xd-to-sd adaptor a al:

http://www.card-media.co.uk/xD+Picture+Card+Adapters.htm?method=add&prod=SMXDADAP

peter

Fra : Stephan[Frb]

Dato : 15-07-08 21:51

Peter Holm wrote:
> hej
> nogen der ved hvor i dk jeg kan købe en xd-to-sd adaptor a al:
>
> http://www.card-media.co.uk/xD+Picture+Card+Adapters.htm?method=add&prod=SMXDADAP
>

> peter

Hej,

Sådan en har jeg også ledt længe efter. Jeg har til sidst bare købt
sådan en billig alt-i-en kortlæser (inkl xD) som tilsluttes via USB. Det
var vist en Lumatron, købt i Kvickly for (mener jeg at huske) 150 kr,
dvs. faktisk lidt billigere end ovennævnte adaptor.

Hilsen,
Stephan

Fra : Peter Holm

Dato : 15-07-08 22:21

Stephan[Frb] wrote:

> [...]
> Det var vist en Lumatron, købt i Kvickly for (mener jeg at huske) 150 kr,
> dvs. faktisk lidt billigere end ovennævnte adaptor.

det skal desværre være denne type, da det skal bruges sammen med en
indbygget kortlæser i et tv

mvh
peter

Fra : Peter Schrøder

Dato : 17-07-08 06:26

On 15 Jul., 23:21, "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com>
wrote:
> det skal desværre være denne type, da det skal bruges sammen med en
> indbygget kortlæser i et tv

Der findes, mig bekendt, ikke adaptere fra XD til SD.

Fra : Peter Holm

Dato : 19-07-08 11:00

Peter Schrøder wrote:

> Der findes, mig bekendt, ikke adaptere fra XD til SD.

du blir bekendt med det, hvis du læser tråden fra starten :)

mvh
peter