HAKKER når cd/brænder bruges
Fra : Michael Thomsen

Dato : 21-07-01 06:16

Hej

Jeg har et problem, vær gang jeg bruger mit cd drev eller brænder så hakker
windows helt vildt..

DMA er slået til..

System:
Windows 2000
1200MHz T-Bird
Abit KT7A
Plextor brænder IDE
LG cdrom (er på samme ide kabel som brænder)

Jeg har prøvet at nustille biosen og prøvet at optimere den, men uden held..

Mvh Michael Thomsen

Fra : THF

Dato : 21-07-01 19:46

> [...]
>LG cdrom (er på samme ide kabel som brænder)
>
>Jeg har prøvet at nustille biosen og prøvet at optimere den, men uden held..

Kan det måske have noget at gøre med VIA driverne ikke er instaleret.

--
MVH THF Cessna 182S

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-07-01 14:18

Via drivere er installeret. Jeg har fundet en løsning.. Det er biosen der er
opsat forkert!

Fra : Madsen

Dato : 22-07-01 16:30

"Michael Thomsen" <pyros_cd@hotmail.com> skrev:

> Via drivere er installeret. Jeg har fundet en løsning.. Det er biosen der er
> opsat forkert!

Hvordan forkert?
Det kunne være der var andre der kunne bruge det til noget :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : MoDeM

Dato : 23-07-01 11:39

Hej..

Har samme problem,
køre med win2k, 1 1200MHz T-Bird, Abit KT7A 16 x ide plextor brænder. når
jeg brænder løber min buffer op og ned som om den ik kan føgle med, har en
40 GB IBM ide 100 hd, et asusrivatnt 2 grafikkort, og et sb live lydkort..

Vil gerne høre hvis der er nogel der kan hjælpe med problemet..

Mvh
Morten Terp
info@mobiltoner.dk
ICQ: 37258437

Fra : Rasmus Hochreuter

Dato : 29-07-01 18:58

> Vil gerne høre hvis der er nogel der kan hjælpe med problemet..

Hej, jeg mener jeres bundkort har et chipset fra VIA. Det kan være at jeres
chipset drivere ikke er tilstrækkeligt opdaterede. Der har tidligere været
en del problemer med netop Win2000 og tidlige VIA drivere...
Prøv at hente de nyeste 4-i-1 drivere fra VIA. De kan hentes her:

http://www.viahardware.com/download/index.shtm#4in1

Mvh.

Rasmus Hochreuter
rammu@worldonline.dk