Undgå scroll ved brug af piletaster
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 10:24

Hvordan slår man scroll-funktionen fra når man bruger piletasterne?

Det er irriterende at siden kører op og ned når min søn spiller spil i et
browservindue.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Jubii

Dato : 14-07-08 11:11

"Trekroner" <xx> skrev i meddelelsen
> [...]
> Michael
>
> Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Du kan ikke følge råd, fra andre grupper = Kim Ludvigsen.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 17:08

Jubii wrote:

> Du kan ikke følge råd, fra andre grupper = Kim Ludvigsen.

Hvorfor kan jeg ikke det?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-07-08 17:25

Trekroner skrev:

> Hvorfor kan jeg ikke det?

Tag dig ikke af hvad Jubelidioten skriver.

--
Bertel

Fra : Lars Christensen

Dato : 14-07-08 17:51

On Mon, 14 Jul 2008 18:25:10 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Tag dig ikke af hvad Jubelidioten skriver.

Alias Gverner Mortensen

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Jubii

Dato : 14-07-08 19:08

"Lars Christensen" <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid> skrev i
meddelelsen news:hu0n745jeesj31fsbcmcifvpmeadfo6h9g@4ax.com...

> Alias Gverner Mortensen

Du har lort i stedet for hjerne, ligesom berteldrengen.

Fra : jens

Dato : 14-07-08 19:19

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> "Lars Christensen" <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid>
> skrev i meddelelsen

> Du har lort i stedet for hjerne, ligesom berteldrengen.

så er I 3

Fra : Jubii

Dato : 14-07-08 20:04

"jens" <fake@fake.fake> skrev i meddelelsen
> "Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen

> så er I 3

Nej DE er mange flere. Skal du være een af dem så fortsæt bare i den stil.

Fra : Lars Christensen

Dato : 14-07-08 21:32

On Mon, 14 Jul 2008 20:07:38 +0200, "Jubii" <jubii@msn.com> wrote:

>Du har lort i stedet for hjerne, ligesom berteldrengen.

Uhh må du godt sige sådan nogen frække ord for din mor?

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Jubii

Dato : 15-07-08 01:47

"Lars Christensen" <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid> skrev i
meddelelsen news:7tdn749jg5ojhlpiga23pnjintkntif6op@4ax.com...

> Uhh må du godt sige sådan nogen frække ord for din mor?
>
> --
> Livet er for kort til at undgå persille

Må du godt bruger instituttet computer, du skal jo være fastspændt?

Fra : jens

Dato : 15-07-08 14:28

> "Lars Christensen" <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid>
> skrev i meddelelsen

> Må du godt bruger instituttet computer, du skal jo være
> fastspændt?

han har en pind i panden...

Har overlægen givet dig lov måske?

Fra : Jubii

Dato : 14-07-08 19:18

> Hvorfor kan jeg ikke det?
>

> --
> Michael
>
> Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fik du et råd i en anden gruppe?
"Kim Ludvigsen wrote:
> Hvis han spiller på internettet i en browser, så spørg i
> gruppen news:dk.edb.internet.software.browser - derovre har
> de også brug for at kende programnavnet, samt
> versionsnummeret (Hjælp => Om).

Det prøver jeg - tak."

Og hvad gjorde du?
Skrev det samme dumme indlæg her som i den anden gruppe UDEN de oplysninger
som du blev rådgivet til at give i denne gruppe.
Og blev der så spurgt om det du blev rådgivet til at skrive i denne gruppe?
JA, fra berteldrengen, der ikke aner en skid om hvad der foregår på usenet.

Kan du se det nu?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-07-08 21:43

Jubii wrote:
> [...]
> JA, fra berteldrengen, der ikke aner en skid om hvad der foregår på usenet.

*PLONK*

Fra : Jubii

Dato : 15-07-08 02:04

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> *PLONK*

Det var så dagens vitz. Gårsdagen altså, hvad bringer du i dag?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-07-08 11:32

Trekroner skrev:

> Hvordan slår man scroll-funktionen fra når man bruger piletasterne?

Jeg er ikke bekendt med at det kan lade sig gøre hvis ikke
HTML-koden slår det fra.

> Det er irriterende at siden kører op og ned når min søn spiller spil i et
> browservindue.

Har du et eksempel på et spil hvor problemet forekommer?

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-07-08 11:35

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jeg er ikke bekendt med at det kan lade sig gøre hvis ikke
> HTML-koden slår det fra.

I Firefox kan man vælge, at markøren flyttes i stedet for,
at siden rulles. Jeg ved dog ikke, om det vil være løsningen
i dette tilfælde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på dine downloads med det gratis og spywarefri

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 17:11

Bertel Lund Hansen wrote:
> Har du et eksempel på et spil hvor problemet forekommer?

http://preschool.lego.com/en-us/Games/FireStation.aspx

Vælg "player" skriv navn og prøv så "ladder rescue"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-07-08 17:24

Trekroner skrev:

> http://preschool.lego.com/en-us/Games/FireStation.aspx
> Vælg "player" skriv navn og prøv så "ladder rescue"

Jeg prøvede spillet i Opera, Firefox samt IE6 og IE7. Det er kun
IE 6 og 7 der giver problemer. Selv om jeg formindsker vinduet i
de to andre browsere så der dukker rullebjælker op til både
vandret og lodret rulning, så styrer piletasterne kun selve
spillet.

I IE styrer op/ned browsersiden hvis vinduet er for småt.

Løsningen er at installere en af de to andre browsere. De er
begge gratis og generer ikke dit system på nogen måde. Jeg vil
anbefale Opera som den bedste, men de er gode begge to:

http://www.opera.com/

http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/

Men pas på. Måske bliver du så glad for dem at du glemmer at
bruge IE.

--
Bertel