MS Windows
briani 27239
Undgå scroll ved brug af piletaster
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 08:37

Hvordan slår man scroll-funktionen fra når man bruger piletasterne?

Det er irriterende at siden kører op og ned når min søn spiller spil.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 14-07-08 10:11

Trekroner skrev:
> Hvordan slår man scroll-funktionen fra når man bruger piletasterne?
>
> Det er irriterende at siden kører op og ned når min søn spiller spil.

Tilpas skærmens opløsning så der ikke er rulleskakter.

--
Niels

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-07-08 10:17

Trekroner skrev:
> Hvordan slår man scroll-funktionen fra når man bruger piletasterne?
>
> Det er irriterende at siden kører op og ned når min søn spiller spil.

Du kan starte med at fortælle, hvilket program han bruger.
Hvis han spiller på internettet i en browser, så spørg i
gruppen news:dk.edb.internet.software.browser - derovre har
de også brug for at kende programnavnet, samt
versionsnummeret (Hjælp => Om).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 10:25

Kim Ludvigsen wrote:
> Hvis han spiller på internettet i en browser, så spørg i
> gruppen news:dk.edb.internet.software.browser - derovre har
> de også brug for at kende programnavnet, samt
> versionsnummeret (Hjælp => Om).

Det prøver jeg - tak.