MS Windows
briani 27239
Kan ikke få adgang til ekstern drev
Fra : pm

Dato : 14-07-08 01:42

Drevet er oprindelig sat til PC med XP, nu tilsluttes til bærbar med Vista

Når jeg klikker på dokumenter siger maskinen ( Vista) at jeg ikke har adgang
til filen og skal henvende mig til
administrator. Jeg er administrator på BEGGE maskiner
Nogen der ved noget ?
pm

Fra : Holst-s

Dato : 14-07-08 12:23

På XP Home havde jeg tilsvarende problem, når jeg havde brugt stifinderen
til at flytte filer mellem mapperne. det viste sig at jeg måtte gå ind og
omdefinere tilladelser på de enkelte filer. Hertil brugte jeg programmet
"File security Manager". XP Prof. har denne funktion, mon ikke også Vista
har?

Fra : pm

Dato : 17-07-08 01:25

"Holst-s" <holst-s@net.dialog.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> "File security Manager". XP Prof. har denne funktion, mon ikke også Vista

Tak for dit svar.... skal efterprøves når min XP masine kører igen. Vista
ses ikke at have den facillitet
pm