MS Windows
briani 27239
Papirskurv eller Recycle Bin
Fra : Göran Wennerström

Dato : 13-07-08 22:16

Hej

Jeg har er problem med papirskurven i Vista.

Ikonet viser nogle gange tom når det er noget i, fuld, når den er tom, og
der er også nogle gange der kun teksten til ikonrt der kan ses.

Jeg har prøvet om jeg kan finde et mønster, men der er som papirskurven er
sin egen, altså ikonet, funktionen med at slette virker godt nok.

Any clue?

Venlig hilsen Göran

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 13-07-08 22:42

Göran Wennerström skrev:

> [...]
>
> Jeg har prøvet om jeg kan finde et mønster, men der er som papirskurven
> er sin egen, altså ikonet, funktionen med at slette virker godt nok.

Det er da fuldstændig ligegyldigt. Hvis du en dag skulle stå og mangle
plads på din disk kan du tømme papirkurven. Der er ting i livet det ikke
betaler sig at spekulere på.

--
Niels