MS Windows
briani 27239
Vista vil ikke gå fuldt ud på arbejdsgrupp~
Fra : Kim Larsen

Dato : 13-07-08 12:56

Jeg har en virus i min bærbare, den hedder Windows Vista men jeg kan
desværre ikke umiddelbart "opgradere" til Windows XP da der sidder en
SATA-harddisk i den men fuck hvor er Vista irriterende af mange grunde.

Nå men mit problem er at computeren før har haft fuld adgang til
arbejdsgruppen men nu er der gået ged i den igen. Jeg kan se de andre
computere (som anvender XP) på netværket men de andre computere kan ikke se
(Vista-)computeren og derfor heller ikke de delte mapper på den.

Hvad hulen er der galt (ud over at der er Windows Vista på computeren) ?

Håber virkelig på hjælp fra en venlig sjæl da jeg er kørt helt fast i det
Vista-lort.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-08 19:24

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Håber virkelig på hjælp fra en venlig sjæl da jeg er kørt helt fast i det

Hej.

En maskine med XP kan ikke grafisk tegne computere på netværket og kan
derfor ikke se en vista maskine. Du kan hente en fil på microsofts
hjemmeside, som skal installeres på dine maskiner med XP. Derefter har du
fuld oversigt over dit netværk fra dine XP maskiner. Du kan hente den her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=4f01a31d-ee46-481e-ba11-37f485fa34ea&DisplayLang=da

MVH. Claus.