(FF3) eksporterer mine søgemaskiner
Fra : MooreHojer

Dato : 13-07-08 16:34

Hej NG

På min ene maskine har jeg efterhånden samlet en liste på 10-15 søgemaskiner
i FF's søgefelt (højre top)...
Er der en måde at eksporterer dem til en anden maksine? Er der en bestemt
fil man kan flytte eller skal jeg manuelt installerer dem dem igen på den
anden maskine?

Jeg synes ikke at jeg kunne finde noget på google, og et hurtigt kig i FF's
installationmappe sagde mig heller ikke så meget...

--
MooreHojer

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-07-08 16:57

MooreHojer skrev:

>Er der en måde at eksporterer dem til en anden maksine?

Jeg vil på forhånd _ikke_ love at følgende virker, da jeg ikke har testet
det

Find din profilmappe http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Profilmappe

i den finder du mappen "searchplugins"
og kopierer indholdet til den anden maskine

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : MooreHojer

Dato : 13-07-08 20:53

> Find din profilmappe
> http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Profilmappe
>
> i den finder du mappen "searchplugins"
> og kopierer indholdet til den anden maskine

Perfekt... takker mange gange

--
MooreHojer