bløder???
Fra : tina hedeman

Dato : 12-07-08 16:40

hej
jeg har en tæve der er steriliseret og det har hun været i 4 år ca. men
dyrlægen kunne ikke fjerne det hele. så hun kommer i "løbetid" engang i
mellem. men nu hvor hun er kommet det bløder hun, det har hen aldrig gjort
før. er det normalt eller har hun blødt uden vi har set det før??
hilsen tina

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-07-08 17:02

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun, det har hen aldrig gjort før. er det normalt eller har hun
> blødt uden vi har set det før?? hilsen tina

Jeg tror at jeg ville tage en tur til dyrlægen med hende. Det kunne
måske være at det var livmoderbetændelse, og det skal man ikke spøge
med. Min schæfer der er borte nu, fik fjernet livmoderen p.g.a.
betændelse da hun var 9 år, og det var blevet ganske slemt på bare
nogle få dage.

Det kan jo være, at der er andre der har oplevet det samme som dig,
og kan give dig et bedre råd.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : lh

Dato : 12-07-08 19:20

> [...]
> mellem. men nu hvor hun er kommet det bløder hun, det har hen aldrig gjort
> før. er det normalt eller har hun blødt uden vi har set det før??

Jeg går til hundetræning sammen med én der har haft samme problem som dig.
Hendes tæve var blevet steriliseret, men kom stadig i løbetid! Og den blødte
også. De viste sig de ikke havde fået det hele med ud. Jeg er ikke helt inde
i hvad det hedder på dyrlægesprog!!
De tilbød at operere den igen (gratis) og det er den blevet inde for det
sidste års tid, og den har så ikke været kommet i løbetid siden.

lh

Fra : tina hedeman

Dato : 12-07-08 19:36

hej
dyrlægen kunne ikke fjerne den ene æggestok fordi den lå så tæt på ryg
graden så det turde han ikke.
men nu til aften bløder hun ikke mere. det eneste tidspunkt mine hunde leger
er når hun er i løbetid
så det er da godt for noget...så det kan bare være hun har blødt før uden vi
har lagt mærke til det, hun var før utrolig god til at holde sig ren. nu får
hun også hjælp fra han hunden.
hilsen tina