smtp1.dansknet.dk
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 12-07-08 22:03

Er der overhovedet nogen der har fået denne udgående postserver til at
virke? .
Jeg kan ikke få den opgivende udgående postserver til at virke? .
Med i pakken fra DanskNet var modem og så et stykke fotokopieret A4
papir hvor der står at jeg skal bruge: smtp1.dansknet.dk
Er det mig der er galt med eller er der andre der heller ikke kan få den
til at virke? .
/KE Kofod
--
System:
Linux

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-07-08 01:49

On 12 Jul., 23:02, KE Kofod / 7100 <n...@pille.dk> wrote:
> [...]
> papir hvor der står at jeg skal bruge: smtp1.dansknet.dk
> Er det mig der er galt med eller er der andre der heller ikke kan få den

Det er en TDC vidersolgt forbindelse, så det er nok disse oplysninger
der er her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=6005
Men har ikke selv prøvet.

Fra : skibber

Dato : 13-07-08 10:52

On 12-07-2008 23:02:58, KE Kofod / 7100 wrote:
> [...]
> papir hvor der står at jeg skal bruge: smtp1.dansknet.dk
> Er det mig der er galt med eller er der andre der heller ikke kan få den

Kik denne tråd.

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.udbydere/browse_thread/thread/1e9b90d40548233c/2ccff9731a98e
724?lnk=raot

/skibber

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 14-07-08 06:04

"KE Kofod / 7100" <nix@pille.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor der står at jeg skal bruge: smtp1.dansknet.dk
> Er det mig der er galt med eller er der andre der heller ikke kan få den

Brug
pasmtp.tele.dk

Det gør jeg og virker efter hensigten, Dansk Net er ikke til nogen hjælp,
når det først er oppe at køre, er der ikke noget at klage over med dansk
net, opservere ingen nedbrud eller lignende, men hvis det ikke dutter er man
på den, det er fysisk umuligt at komme igennem til dem pr TLF., og ja man
kan sende dem en mail, men men men, jeg skrev til dem 12/6-08 kl. 00.45 og
har stadig ikke hørt noget.

Den bedste reklame jeg kender til er _ mund til øre _, problemet er bare at
her fra bliver ikke reklameret for Dansk Net, før de opper sig, selvom jeg
har et produkt jeg er rigtig glad for
--
Hilsen Gilbert Rønhave