FF3 og filhentning - åbn eller gem ikke mu~
Fra : Per

Dato : 12-07-08 19:05

Hej NG !

I FF3 kan jeg ikke få den til at give mig valget om en given fil (fx. pdf)
skal åbnes eller gemmes.

Den gemmer altid direkte istedet for at give mig valgmuligheden. Nogen gange
vil jeg bare åbne og læse en fil istedet for at gemme den.

I FF2 kun man selv indstille den således at man selv kunne vælge - er det
muligt i 3´eren også ?
I givet fald hvor - jeg har ikke rigtig kunnet finde stedet....

Mvh. Per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-07-08 19:15

Per skrev:

>I givet fald hvor - jeg har ikke rigtig kunnet finde stedet....

Funktioner -> Indstillinger -> Applikationer

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per

Dato : 12-07-08 19:16

Ivan V. Klattrup wrote:

> Funktioner -> Indstillinger -> Applikationer

Hey - der var den jo - tusind tak for svar

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 08:21

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> Funktioner -> Indstillinger -> Applikationer

En lidt anden mulighed er at installere et Add on "Download Statusbar" . Den
kan mange ting, især følgende synes jeg er rart:

Delete from system Fjerner filen fra systemet
Open containing folder Åbner et explorer vindue med
den folder, hvor filen er placeret.

Mvh Sven