Slægtsbog købes!
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-07-08 14:55

Slægtsbogen: "Slægten Heede - Hede i 300 - 350 år købes".
Har nogen et tilbud?
Hilsen Flemming Svendsen.

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 11-07-08 16:36

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> skrev i meddelelsen
> Slægtsbogen: "Slægten Heede - Hede i 300 - 350 år købes".
> Har nogen et tilbud?
> Hilsen Flemming Svendsen.

Den findes på 4 biblioteker.
Har du prøvet Heede-Forlaget, hvor den skal være udgivet 2001?

--
Poul E. Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-07-08 20:00

> Den findes på 4 biblioteker.
> Har du prøvet Heede-Forlaget, hvor den skal være udgivet 2001?
>
> --
> Poul E. Jørgensen
Tak for interessen.
Det er jeg klar på, men: Forfatteren døde for få år siden.
Jeg købte en bog inden, men kan bruge een til.

Da jeg købte bogen var der ca. 40 tilbage på "lageret".
Hedeforlaget var forfatteren selv, og det er ikke lykkedes at finde
efterkommere der kender noget til restlageret.
Så derfor, . . . hvis nogen har den liggende og den bare samler støv!
Hilsen Flemming Svendsen