Har Maserati lavet motorcykler?
Fra : Jan Petersen

Dato : 09-07-08 19:14

Svaret er ja - jeg så en Maserati 125 i Italien for nylig.

Jeg var i Italien i forrige uge hvor vi kom i kontakt med en ældre herre der
ville sælge den - samt 17 andre forskellige af mærkerne Gilera, Moto Guzzi,
Mondial, MV Augusta, Benelli, Morini, Sertum og Ducati.

De stod alle i en garage på en større bondegård - 9 stk på den ene side, 9
på den anden.

Det endte med at vi slæbte dem allesammen ud til fotografering - i 34
graders varme, hold kæft det var varmt.
Jeg tror at han har kørt løb på en del af dem, men nu skulle de sælges!

Jeg er igang med at lægge dem op på en side med billeder, men mangler lidt
mere info om nogle af dem, så skulle der sidde en eller anden expert i
italienske cykler, må vedkommende hjertens gerne ytre sig.

Mvh
Jan Petersen

ST 1100 Pan European

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-08 21:40

Hej Jan,

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men vil RIGTIG GERNE se dine billeder af
de 18 maskiner :)

/Thomas

Fra : Armand

Dato : 09-07-08 23:15

#1:
Maserati 125 T2 sport:
<http://www.maseratibikes.it/Maserati-eng/images/Mercatino3/Maserati125-t2-sport.JPG>

--
Armand.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 10-07-08 05:47

> #1:
> Maserati 125 T2 sport:
> <http://www.maseratibikes.it/Maserati-eng/images/Mercatino3/Maserati125-t2-sport.JPG>

Ja, italienerne har altid haft lidt problemer med finishen
;-(
--
Michael D
Der selv begyndte på en italiener.

Fra : Armand

Dato : 09-07-08 23:17

Jan Petersen skrev:
> [...]
> mere info om nogle af dem, så skulle der sidde en eller anden expert i
> italienske cykler, må vedkommende hjertens gerne ytre sig.

Shit hvor en på opleveren !!!!

Det kræver andet end kun fabrikanterne at fiske efter detaljer

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-08 23:27

Tja de har leveret en Turbo til en af min Dragbikes , men den kom da godt
nok fra en bil , men de var dog leveringdygtige , og den er brugt til det
den var bedst til ;)

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK