Dagens grin - Lille hund møder kat
Fra : OZ3BTO

Dato : 10-07-08 14:09

Har besøg af en bette svenskdansk gårdhund idag .. lille tæve

Den har tidligere lege rigtig godt sammen med Bugsy så nu var tiden til at
præsentere den for resten af familien.. Nemlig kattene hvilket den aldrig
havde mødt såen rigtig før

Klart nok giver hunden et bjæf også ellers efter katten.. Nu valgte den så
bare den forkerte mis at jagte den valgte nemlig maine coonen som jo har
samme str. som hunden :P

Hunden så noget forvirret ud da katten som normalt ikke flygtede men derimod
hvæste også gik til angreb.. Så fik det lille kravl ellers travelt med at få
sig gemt i mors arme

Efter et par timer har den bette hund så fundet ud af at kattene er slet
ikke så slemme.. man skal bare lade dem være.. Ligenu ligger kattene og
sover så højt oppe som muligt og den lille hund putter ved Bugsy menes den
holder øje med misserne

De skal nok hitte ud af det

Fra : Battlefield's

Dato : 10-07-08 14:43

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> ikke så slemme.. man skal bare lade dem være.. Ligenu ligger kattene og
> sover så højt oppe som muligt og den lille hund putter ved Bugsy menes

Hej
Haha, tak for den sjove historie, jeg kan lige se det for mig, den lille
modige hund, der tror at alle katte er nogle, der skal jages. Men en Maine
Coon er nok en lidt stor mundfuld for sådan en lille hund.
Hilsen Vibeke

Fra : OZ3BTO

Dato : 10-07-08 14:50

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> modige hund, der tror at alle katte er nogle, der skal jages. Men en Maine
> Coon er nok en lidt stor mundfuld for sådan en lille hund.

Nu er maine coonen kun lidt over et år så den er ikke voldsom stor endnu ..
Men den er vant til at tæske en større hund på daglige basis

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-07-08 15:02

> [...]
> men derimod hvæste også gik til angreb.. Så fik det lille kravl
> ellers travelt med at få sig gemt i mors arme

LOL Sjov historie. Jeg tror nu også at jeg, hvis jeg var en
lille hund ville have den største respekt for en vred Maine Coon,
som jo er hurtigere end et lyn, så vovsen slet ikke mærker hvor
rifterne på snuden kommer fra.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats