Hvor kan denne her købes?
Fra : EL-Trikker

Dato : 10-07-08 22:08

Hej

Mangler sådan en her:
http://www.mini-box.com/4GB-40-pin-Embedded-Disk-Card-4000?sc=8&category=14

Er der nogle der kender et sted i DK de kan købes, også gerne billigere..
Er der et dansk ord for sådan en, jeg kan google?

//EL-Trikker

Fra : Esben

Dato : 11-07-08 21:04

"EL-Trikker" <eltrikker@REMOVEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der kender et sted i DK de kan købes, også gerne billigere..

Danbit har meget af den type produkter.

--
Esben

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 11-07-08 22:31

Esben wrote:

> Danbit har meget af den type produkter.

Men ikke den (eller tilsvarende). Jeg _har_ kigget... :-/

Jesper Poulsen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-07-08 02:13

"EL-Trikker" <eltrikker@REMOVEgmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er der nogle der kender et sted i DK de kan købes, også gerne billigere..
> Er der et dansk ord for sådan en, jeg kan google?

Kan ikke lige hitte en dansk forhandler af sådan en.
Men hvad med sådan en her:

Der skal bare et par CF kort til.

Mvh
Benjamin

Fra : fix

Dato : 12-07-08 10:47

Laziter [9440] wrote:
> "EL-Trikker" <eltrikker@REMOVEgmail.com> skrev i meddelelsen

EuroChannels i Aabybro har nogen det ligner. 98242444

finn

Fra : Jesper Lund

Dato : 16-07-08 19:31

EL-Trikker wrote:

> [...]
>
> Er der nogle der kender et sted i DK de kan købes, også gerne
> billigere.. Er der et dansk ord for sådan en, jeg kan google?

Jeg har selv købt denne her i Tyskland, forsendelse til DK er 20 EUR
<http://www.kmelektronik.de/main_site/main.php?
action=Product_Detail&ArtNr=14259&Shop=0>

Transcend IDE modulet er SLC flash.

--
Jesper Lund