Scanner til Netværk?
Fra : Viktor Andersen

Dato : 10-07-08 18:11

Jeg er på jagt efter en scanner med arkføder, der skal kunne tilsluttes til
et netværk, så bl.a. tre arbejdsstationer alle kan bruge den samme scanner.
Den skal bl.a. kunne scanne til pdf filer.

Hvor findes en sådan? Har I kloge hoveder nogen gode forslag?

Styresystem: Windows 2000 Pro

Hilsen
Viktor

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-07-08 18:22

Viktor Andersen skrev bl.a.:

> Hvor findes en sådan? Har I kloge hoveder nogen gode forslag?

Et godt sted at starte er edbpriser

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=181565&searchArea=&Soegeord=netv%E6rk

Xerox og Kodak er iøvrigt eksperter til den slags. Men det koster
kassen. Ovst. er nok noget af det billigste.

Claus

Fra : Viktor Andersen

Dato : 10-07-08 19:13

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Xerox og Kodak er iøvrigt eksperter til den slags. Men det koster
> kassen. Ovst. er nok noget af det billigste.

Det er rigtigt, men jeg synes ikke man kan selektere på netværk?

Viktor

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-07-08 20:33

Viktor Andersen skrev bl.a.:

> Det er rigtigt, men jeg synes ikke man kan selektere på netværk?

Nej, de har ikke den mulighed, men brug txt søgningen.

Claus

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-07-08 18:48

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge den samme scanner. Den skal bl.a. kunne scanne til pdf filer.
>
> Hvor findes en sådan? Har I kloge hoveder nogen gode forslag?

Kig på Epson de laver nogle gode scannere se her
http://www.epson.dk/internetLive/dctm/content/DK/da_DK/products/DK_scanner_listing_dk.inter.jsp?product_type=scanners
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-07-08 20:25

On Thu, 10 Jul 2008 19:11:18 +0200, "Viktor Andersen"
<virgilante@sol.dk> wrote:

> [...]
>Den skal bl.a. kunne scanne til pdf filer.

>Hvor findes en sådan? Har I kloge hoveder nogen gode forslag?

Multifunktionsprintere er en oplagt løsning.

Jeg har f.eks selv investeret i denne:

http://kortlink.dk/5h5w

<mlr>

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 11-07-08 10:47

Michael Rasmussen wrote:

> Multifunktionsprintere er en oplagt løsning.
> Jeg har f.eks selv investeret i denne:
> http://kortlink.dk/5h5w

Ser også fornuftig ud. Bred OS-support.

Jesper Poulsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-07-08 13:49

On Fri, 11 Jul 2008 11:47:21 +0200, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> wrote:

>Ser også fornuftig ud. Bred OS-support.

Den er også fornuftig

Jeg købte den netop mhp på scanning over netværk, og det fungerer bare
perfekt. Det eneste jeg rigtig savner er duplex, både på scannerdelen
og printeren - Men det kan jeg leve med...

<mlr>

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-07-08 17:52

Michael Rasmussen skrev bl.a.:

> Jeg købte den netop mhp på scanning over netværk, og det fungerer bare
> perfekt. Det eneste jeg rigtig savner er duplex, både på scannerdelen
> og printeren - Men det kan jeg leve med...

Findes der ikke et duplexmodul som tilbehør til printeren?

Min fotosmart har f.eks. den mulighed, og jeg var heldig at finde en billigt
i markedsgrupperne.

Prøv at se, om det ikke kan fås som tilbehør.

Claus

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-07-08 20:29

On Fri, 11 Jul 2008 18:51:55 +0200, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

>Findes der ikke et duplexmodul som tilbehør til printeren?
>
>Min fotosmart har f.eks. den mulighed, og jeg var heldig at finde en billigt
>i markedsgrupperne.
>
>Prøv at se, om det ikke kan fås som tilbehør.

Desværre nej - Intet duplax modul.

Der er ingen af Samsungs multifunktions laserprintere der kører
duplex. Det er vist prisen vi må betale, for det kompakte design.

<mlr>

Fra : kjeld09

Dato : 11-07-08 04:54

On 10 Jul., 19:11, "Viktor Andersen" <virgila...@sol.dk> wrote:
> [...]
> Den skal bl.a. kunne scanne til pdf filer.
>
> Hvor findes en sådan? Har I kloge hoveder nogen gode forslag?

Hej
Jeg har en HP Photosmart 3310 som indeholder det hele på netværk, den
tilgåes med Wondows XP og to maskiner der bruger Linux som styresystem
og alle kan printe,faxe og scanne. Denne printer kan også tilsluttes
trådløs net.

Det er en mullighed.

m v h
kjeld

Fra : Viktor Andersen

Dato : 12-07-08 16:47

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> scanner. Den skal bl.a. kunne scanne til pdf filer.
>
> Hvor findes en sådan? Har I kloge hoveder nogen gode forslag?

Hej igen,

Tak til alle for de mange gode indlæg.

Jeg hælder nu mest til en multifunktions maskine, og må indrømme, at Samsung
modellen ser interessant ud.

Endnu en gang, tak for jeres hjælp.

Viktor