SE G900 ??? Hvor???
Fra : Casper

Dato : 08-07-08 22:52

Hej,

Jeg er ret så tæt på at købe SE G900, men jeg vil nu stadigvæk godt lige
prøve den i virkeligheden inden. Jeg har læst og set alt hvad jeg kan finde
på nettet. I de TDC butikker jeg har været er den der ikke endnu og hos 3 er
det bare en dummy/nogen gange rigtig med uden mulighed for at prøve den.

Tænkt mig at købe den gennem Telmore... Er der nogen der ved hvor jeg kan
se/røre/prøve den i Kbh. området?

Hilsen Casper

Fra : Anders

Dato : 09-07-08 05:09

Hvad skal du give for den hos Telmore ?

For Telmore plejer at være en smule dyrere end de andre butikker.
Har selv overvejet en gang i mellem en mobil der, men har fundet den
billigere et andet sted.

For der er jo alt. at købe den via mobilpriser.dk

Fra : Casper

Dato : 09-07-08 13:20

Hej,

Hos Telmore koster den 2.849,- Men jeg ville nu gerne købe den som
tilskudsmobil, men det har de ikke endnu.

Har du prøvet den eller ved hvor den kan ses/prøves i kbh-området?

Casper

Fra : Anders

Dato : 09-07-08 13:32

Nej, ved ikke lige hvor det skulle være, holder til i den sydlige ende af
DK.

Den kan fåes billigere end hos Telmore - kig på mobilpriser.dk der kan den
fåes til under 2800,-

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 09-07-08 13:46

Casper <casper_awh@hotmail.com> wrote: