træt af støv i dispaly
Fra : Lars Clement

Dato : 08-07-08 15:02

på min SE750. der osse irer på de blanke ladestik, da den er med ude at
sejle af og til.

Junior siger at så skal jeg bare ha en Samsung m110. Det lyder ok, men er
der andre støv og fugttætte tlf. jeg skal kigge på ?

--
Venligst

Lars Clement
mitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : Anders

Dato : 08-07-08 16:38

Der er ingen (mig bekendt) telefoner der er fugttætte, men der er nogle
modeller der kan tåle lidt mere end andre....

Du kan kigge efter en Nokia 5100 (ældre model) og en nokia 5500 Sport
(temmelig bøvlet i menue systemet).

Men der findes sikkert mange andre også.

Fra : lm

Dato : 08-07-08 16:41

Jo, kik på SonyEricsson C702....

Fra : Anders

Dato : 08-07-08 16:39

En bæltetaske vil kunne hjælpe på støvet i displayet, men irren på lade
stikket er noget l....

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 08-07-08 17:07

Lars Clement <mitefternavn@hejlsnet.dk> wrote: