Videoklip fra Nokia 6500
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 08-07-08 12:51

hej

Nogen der ved hvilket format sådan en tlf gemmer filerne i, for jeg har
modtaget sådan nogle, og kan ikke åbne dem i min pc.

Per

Fra : Anders

Dato : 08-07-08 13:03

Muligvis 3GP

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 08-07-08 13:32

Ok, hvilket program, kan man bruge til at åbne sådan en fil?

Per

Fra : Jonas Jalling

Dato : 08-07-08 13:45

den rigtige fotograf skrev:
> Ok, hvilket program, kan man bruge til at åbne sådan en fil?
>
> Per

Har du prøvet at søge på nettet? (google: "3gp player")

1. hit <http://www.codecs.dk/fil.php?filid=186> skulle bla. kunne

Mvh Jonas

Fra : Niels poulsen

Dato : 08-07-08 18:53

Jonas Jalling skrev:

> Har du prøvet at søge på nettet? (google: "3gp player")
>
> 1. hit <http://www.codecs.dk/fil.php?filid=186> skulle bla. kunne
>
> Mvh Jonas
Qucktime player kan du og så bruge

--