Denne mus
Fra : Morten

Dato : 10-07-08 12:28

Hej

http://www.comon.dk/gfx/news/frontpage/mus1.jpg

Hvor kan man købe den mus?
Synes den ser total fed ud (omend den måske sikkert ikke er så praktisk ved
længere tids brug).

Mvh
Morten

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 10-07-08 13:27

Morten wrote:
> [...]
>
> Hvor kan man købe den mus?
> Synes den ser total fed ud (omend den måske sikkert ikke er så

Den ser ok ud
Den er lavet i rustfrit stål, og beregnet til business-gave, så man får lov
at bløde lidt

Den er fra Dalvey, og kan købes fra England hér:
http://www.dalvey.com/dalvey_business.html
Koster 57£ incl forsendelse (10£).

Alternativt fra USA her:
http://www.dalveydepot.com/default.htm
Pris 86$ plus forsendelse.
Men så er der jo spørgsmål om told og moms osv..

I begge tilfælde kan man få en særlig indgravering, om ønsket.

Det danske Erhvervs-Support har den også, men har ikke angivet pris.
Kan findes under Reklamegaver>Dalvey:
http://www.erhvervs-support.dk/

Meld gerne tilbage hvis du får en pris fra det danske firma

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Morten

Dato : 10-07-08 13:38

> [...]
> Kan findes under Reklamegaver>Dalvey:
> http://www.erhvervs-support.dk/
>
> Meld gerne tilbage hvis du får en pris fra det danske firma

Jeg siger tusind tak!
Synes ellers jeg havde ledt, men kunne ikke finde ud af det... Spekulerede
på om det virkeligt var en mus, der fandtes, eller kun fandtes i
photoshop... :)

Må se om jeg overhovedet gider besvære mig med at få den i DK. Synes
umiddelbart ikke UK-prisen er helt ved siden af og så er tidligere erfaring,
at er der én eller anden reklame-gave dims, der er så smart og
gadget-agtigt, at man ligefrem gerne vil betale for den, men kun for ét stk.
uden tryk/gravering og ikke 10.000 stk. med tryk/gravering, så er prisen
temmelig ublu, det samme som at sige de ikke gider sælge til private.

Mvh
Morten

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 10-07-08 13:55

Morten wrote:

> Jeg siger tusind tak!
> Synes ellers jeg havde ledt, men kunne ikke finde ud af det...
> Spekulerede på om det virkeligt var en mus, der fandtes, eller kun
> fandtes i photoshop... :)

Hehe, jamen velbekomme

Søgning i Googles billedsøgning på "mouse steel blue wheel" gav pote.
Så var navnet der, så ku' man søge videre på dét..

> [...]
> for ét stk. uden tryk/gravering og ikke 10.000 stk. med
> tryk/gravering, så er prisen temmelig ublu, det samme som at sige de

Ok, lyder meget troligt..
Og som du siger, så er UK-prisen vel ikke så gal, det er jo trods alt en
luksus-gadget

Venlig hilsen
Henrik