Simrad - support-har de det ?????
Fra : Thomas

Dato : 20-07-01 21:16

Efter at have haft behov for support hos Simrad Dk står jeg tilbage med en
dårlig smag i munden.

Simrad ligger som bekendt i den dyre ende, men deres support er REN
discount, er der andre der har haft bgode oplevelser - jeg håber at jeg har
været uheldig. Kontakter nu Simrad Norge.

Erfaringer er
Forkerte oplysninger
Tilsendt manual, men kun de lige side (alle de ulige sider manglede)
Blevet lovet ny manual flere gange, men uden det er holdt
Samt noget som opfattes som total ligegyldighed.

Derudover er jeg på ingen måde imponeret over deres produkter, har tidligere
haft Silva, som er bedre og billigere.

(Der var Simrad log, lod boks og multi instrument i den båd jeg har købt)

Jeg vil gerne høre andres gode/dårlige erfaringer med Simrad support

Fra : Mikael Wahlgren

Dato : 20-07-01 21:40

> Jeg vil gerne høre andres gode/dårlige erfaringer med Simrad support

Har haft kontakt med Simrad Sverige och varit fullt nöjd med support och
bemötande från dem (har en Simrad dGPS/plotter). Angående produkterna, så
tycker i alla fall jag att Simrads plotter är suverän.

Mikael

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-07-01 00:54

Hej

Jeg deler din holdning, om Simrad Danmarks service.

Jeg stillede nogle spørgsmål vedr. strømforbruget samt installations
spørgsmål på min nye TP20 rorpinds pilot, og følte jeg var mere til
ulejlighed. jeg fik dog nogle svar vedr. ionstalletioenen, men vedr.
strømforbruget, så kunne jeg selv tage kontakt til fabrikken i syd England,
det var ikke noget de gad beskæftige sig med.

Jeg har oplevet samme situation ved nogle båd butikker, som fortalte at jeg
var velkommen til at ringe til den pågældende producent i udlandet, Hmm...
det skal jeg vel ikke have deres tilladelse til... I prinsippet kunne jeg jo
ligeså godt spare mellem ledet når nu man selv skal rode med problemerne i
udlandet... og ofte for man også direkte ukorrekte oplysninger ved båd
butikken.

Så service er ikke noget der hænger på træerne

Fra : Thomas

Dato : 23-07-01 20:11

Helt enig, men med et så dyrt produkt som Simrad forventer man mere - det
gør jeg.
Vi tager nu på ferie med en log som ikke er kalibreret (viser ca 20%
forkert) - og der står SIMRAD på kassen - nemt at gætte hvilket råd jeg
giver såfremt nogen spørger om instrumenter i min båd...

TAK for respons