lave egne componets og modules til Joomla ~
Fra : MooreHojer

Dato : 09-07-08 11:17

Hej NG

Efter hjælp fra en tidligere tråd har jeg besluttet at jeg vil til at bruge
Joomla til mine sites.
Har fundet nogle forholdvis gode tutorials til at lave egne templates, men
er der nogen anbefale tutorials til at lave egne components og extensions
(module, plugin)...

--
MooreHojer

Fra : Allan Madsen

Dato : 09-07-08 22:08

MooreHojer har bragt dette til os:
> [...]
> der nogen anbefale tutorials til at lave egne components og extensions

Der er lidt at hente her
http://www.sportamok.com/development/joomla-1-5/2-joomla-15/3-tutorial-guide-component-mvc-helloworld-02

MVH
Allan