Superbillig forsikring
Fra : Schlæger

Dato : 08-07-08 18:23

Hej NG

Der er ofte spørgsmål herinde om, hvor man kan forsikre sin MC billigst
muligt.

Svaret er uomtvisteligt: Topdanmark.

Jeg har i dag modtaget policen på min nye Bandit 1250SA, og de vil
forsikre den for beskedne 852,- helårligt ;o

..... men kan de være bekendt at kalde den en "Lille knallert" ??

Mch Schlæger

Fra : Grunnet

Dato : 08-07-08 19:22

I nyhedsmeddelelse: g507pu$8c7$1@abbeden.bunk.cc,
skrev "Schlæger" <gertschlaeger@gmail.com> følgende:
> [...]
> forsikre den for beskedne 852,- helårligt ;o
>
> .... men kan de være bekendt at kalde den en "Lille knallert" ??

Så kræver de vel også at du monterer en gul nummerplade, kører på cykelstien
og med max 30 km/t.

Fra : Schlæger

Dato : 08-07-08 19:31

Fra : Ole

Dato : 08-07-08 19:57

Schlæger wrote:
> [...]
> forsikre den for beskedne 852,- helårligt ;o
>
> .... men kan de være bekendt at kalde den en "Lille knallert" ??

Kan vist kun være ansvar ?

Jeg betaler ca 800 for Guzzilla, også hos TD.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-07-08 20:28

"Schlæger" <gertschlaeger@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsikre den for beskedne 852,- helårligt ;o
>
> .... men kan de være bekendt at kalde den en "Lille knallert" ??

Hvis det er for lille knallert er det dyrt :D

Betaler selv 620kr x 2 årligt for 2 knallerter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-07-08 11:06

>Betaler selv 620kr x 2 årligt for 2 knallerter

Fortæl fortæl.. jeg har nok ringet til 50 selskaber (overdrevet) og
ingen vil under knap 800,- inkl alle gebyrer for min EU-knallert 45.

Jeg er både elite og har villa og hele svineriet.

Fra : Armand

Dato : 12-07-08 11:11

Martin Johansen [6000] skrev:

> Fortæl fortæl.. jeg har nok ringet til 50 selskaber (overdrevet) og
> ingen vil under knap 800,- inkl alle gebyrer for min EU-knallert 45.
>
> Jeg er både elite og har villa og hele svineriet.

Kolding er, stik imod indbyggernes opfattelse af at bo i en stille
provinsby, en af forsikringsselskabernes røde pletter - Så måske derfor :-/

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 08-07-08 22:29

Schlæger skrev:
> [...]
> forsikre den for beskedne 852,- helårligt ;o
>
> .... men kan de være bekendt at kalde den en "Lille knallert" ??

- - - - Og du er sikker på at de ikke tror at det er en Bandit 125 OSA??

--
Armand.

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 12-07-08 10:26

> [...]
>
> Jeg har i dag modtaget policen på min nye Bandit 1250SA, og de vil
> forsikre den for beskedne 852,- helårligt ;o

Hvis man er indenfor undervisningssektoren er lærerstandens brandforsikring
billigst. Jeg kan forsikre alle motorcykler for 785 kr. årligt (kun ansvar).
Til gengæld er de lidt emsige med kasko. Der skulle stor overtalelsesevne
til for, at de ville kaskoforsikre min TL1000R. Endte dog på godt 6300
årligt. Men en R1'er vil de f.eks. ikke have noget med at gøre... på trods
af at man er elitebilist og har mange andre forsikringer hos dem. :S

/Lars