løn og c/o
Fra : frølårsraketten

Dato : 08-07-08 17:43

Du har fået godt 9000 kr i "ekstraløn" og jeg har fået et brev om din
adresse her. For at spare porto til svaret (!) ringede jeg til
sagsbehandleren i FM -kommune og fortalte at det var en postadresseændring
og at du tog til Indien. Håber ikke jeg har sagt noget forkert! Kom først i
tanke om et evt. problem efter samtalen

kh Pierre

Fra : Ulvir

Dato : 08-07-08 17:46

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev i meddelelsen
> [...]
> og at du tog til Indien. Håber ikke jeg har sagt noget forkert! Kom først
> i tanke om et evt. problem efter samtalen

Jeg har ombestemt mig mht. turen til Indien. Ta'r en tur på Touring Camp,
det ta'r ikke så lang tid at køre dernede..

Fra : Ole

Dato : 08-07-08 17:49

frølårsraketten wrote:
> [...]
> og at du tog til Indien. Håber ikke jeg har sagt noget forkert! Kom først i

Hmm, ikke så sjov som dildoen!

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : frølårsraketten

Dato : 08-07-08 17:53

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev

> Hmm, ikke så sjov som dildoen!

du har en god hukommelse

Fra : frølårsraketten

Dato : 08-07-08 17:49

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel
> skrev noget sludder til nyhedsgruppen

Hvornår fa¤#/* lærer jeg ikke at stå i en nyhedsgruppe når jeg vil sende
noget privat

Pierre - undskyld

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-07-08 20:12

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev i en meddelelse

> "frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel
>
> Hvornår fa¤#/* lærer jeg ikke at stå i en nyhedsgruppe når jeg vil sende
> noget privat
>
> Pierre - undskyld

Det var så 2 x kvajebajer eller ?

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 09-07-08 07:26

> "frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel
>
> Hvornår fa¤#/* lærer jeg ikke at stå i en nyhedsgruppe når jeg vil sende
> noget privat
>
> Pierre - undskyld

Man kan faktisk godt fortryde, hvis man er hurtig... og der ikke er nogle
der svarer...
I Outlook Express goeres det vha menu punktet Meddelelse og saa 'Slet
meddelelse'

Mvh
Allan