Faconsyede handsker
Fra : Lucas Jensen

Dato : 07-07-08 03:03

Hej,

Jeg er på jagt efter nogle MC handsker som er faconsyede. Med
faconsyede mener jeg at de allerede syet med buk i fingrene, dermed er
det nemmere at holde på styret. Nogen som har et tip?

Mvh Lucas

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-07-08 10:09

Det har mange af f.eks. Louis's handsker. Kig på beskrivelsen www.louis.de.

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-07-08 10:11

Torben Scheel wrote:

> Det har mange af f.eks. Louis's handsker. Kig på beskrivelsen www.louis.de.

F.eks. : http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=201200

"vorgekrümmte Finger"

--
vh
Torben

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-07-08 10:41

>Jeg er på jagt efter nogle MC handsker som er faconsyede. Med
>faconsyede mener jeg at de allerede syet med buk i fingrene, dermed er
>det nemmere at holde på styret. Nogen som har et tip?

Det skulle jeg da mene, at alle handsker fra Held er...

/Lars

Fra : Niels Munk

Dato : 07-07-08 20:02

"Lucas Jensen" <lucasjensen@gmail.com> wrote in message

Jeg er på jagt efter nogle MC handsker som er faconsyede. Med
faconsyede mener jeg at de allerede syet med buk i fingrene, dermed er
det nemmere at holde på styret. Nogen som har et tip?

Det er alle MC-handsker vel? Jeg mener ikke at have set et par der ikke
er....

/Niels Munk