Har I set BT i dag?
Fra : lh

Dato : 08-07-08 10:20

Som opfølgning på indlægget "Ikke et godt sted at være hund", har jeg i dag
været så dum at købe BT, som jeg normalt ikke gør. Der er bare de grummeste
billeder i hvordan kineserne indfanger hunde. Jeg bliver så ked af det og
har det så skidt med at der er steder i verden man behandler hunde - og
andre dyr for den sags skyld - så dårligt.
Jeg vil aldrig nogensinde rejse til sådanne lande. Ja, jeg rejser faktisk
ikke også fordi jeg har fået fortalt hvordan man i andre lande også
behandler dyr nådesløst. Jeg ville slet ikke få noget ud af en rejse hvis
jeg skulle se hvordan mange dyr i andre lande behandles og mishandles.

lh