Ikke et godt sted at være hund.
Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 18:23

Man kan jo kun tænke sit og sukke dybt, når man læser den slags
artikler.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1029987.ece
Jeg ved godt, der er andre steder i verden, hvor man også har et noget
specielt forhold til hunde - men nu er man i verdens søgelys - OL
arrangementet kan sq snart ikke dække over mere. (Tibet,
menneskerettigheder generelt, hundeudryddelse - måske er det næste at
slagte hjemløse på gaden, så knækker filmen nok) *suk*
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-07-08 18:56

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Tibet, menneskerettigheder generelt, hundeudryddelse - måske er
> det næste at slagte hjemløse på gaden, så knækker filmen nok)

Ja, det må du nok sige, men de kinesere har nu altid været noget for
dem selv. Jeg har tidligere læst at de hjemløse vil blive sendt ud
af byerne under legene, gad vide om de nogensinde får lov til at
komme tilbage igen ? Hundene æder de velsagtens med stort velbehag,
det plejer de da. Godt at man ikke bor i Kina - vorherrebevares.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 06-07-08 20:50

> [...]
> ? Hundene æder de velsagtens med stort velbehag, det plejer de da. Godt at

Og problemet er så at verden ser gennem fingre med deres lort.

Vi stiller gerne op til ol arrangementet

Vi køber gerne kinesisk producerede produkter i stor stil, de er jo
billigere.

osv.

Måske skulle man overveje at boykotte et stadant land

hilsen
Johnny

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-07-08 20:55

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:48711cc3$0$27362$ba624c82@nntp06.dk.telia.net

> Og problemet er så at verden ser gennem fingre med deres lort.
>

> Måske skulle man overveje at boykotte et stadant land
>
> hilsen
> Johnny

Den er jeg da med på. Det er en rigtig god idé.

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 06-07-08 21:19

> "Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:48711cc3$0$27362$ba624c82@nntp06.dk.telia.net

> Den er jeg da med på. Det er en rigtig god idé.

Tror bare ikke det hjælper for næsten alt du køber i dag har et eller andet
i sig fra kina desværre.

Men vi havde kina i ferierejse steder hvor vi ville hen til vinter, men det
er droppet for jeg gider ikke se på mishandling af mennesker og dyr.

Og dertil skal siges jeg har ikke noget i mod man spiser hunde i Kina, hvis
bare man kunne behandle dem med værdighed til de skal slagtes (på en human
måde)

Tænker lidt dansk grisesti kunne være lig kinesisk hundesti.

Hilsen
Johnny

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-07-08 12:07

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4871236c$0$27377$ba624c82@nntp06.dk.telia.net

> Og dertil skal siges jeg har ikke noget i mod man spiser hunde i
> Kina, hvis bare man kunne behandle dem med værdighed til de skal
> slagtes (på en human måde)

Jeg har nok endnu tilgode at høre om humane kinesere. Det skulle da
være noget helt nyt, men måske er det et spil for galleriet i disse
OL-tider.

Fra : Søren LH

Dato : 07-07-08 15:44

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Men vi havde kina i ferierejse steder hvor vi ville hen til vinter, men
> det er droppet for jeg gider ikke se på mishandling af mennesker og dyr.

Jeg har faktisk lige være i Kina i en uge, i Guangzhou, og jeg så ikke en
eneste hund i hele den uge (og kun 2 katte). Antagelig er de spist alle
sammen.....

I øvrigt må du jo så også boykotte Danmark i din ferie, den måde vi
behandler dyrene i landbruget er heller ikke for køn.

> Og dertil skal siges jeg har ikke noget i mod man spiser hunde i Kina,
> hvis bare man kunne behandle dem med værdighed til de skal slagtes (på en
> human måde)

Jeg hørte at det marked, hvor man holder dyr under forfærdelige former, ikke
mere er så slemt.

Mvh
Søren

Fra : Kim Christensen

Dato : 07-07-08 13:58

On Jul 7, 1:06 pm, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> Jeg har nok endnu tilgode at høre om humane kinesere. Det skulle da
> være noget helt nyt, men måske er det et spil for galleriet i disse
> OL-tider.

På Statsradiofonien (DR 1) har de længe reklameret med en udsendelse
fra Kina hvor mennesker og natur går op i en højere enhed.
Jeg har ikke set udsendelsen, men spekulerer over hvad de mon mener.
At de tapper bjørnes galdeblærer? OK, det er måske et naturprodukt på
den måde.
At de slagter hunde på en middelalderlig måde? Back to nature?
At de flytter floder, og bygger dæmninger? Ok, en dæmning er en en
højere enhed.
At de sparer CO2 ved at reurnere industriaffald direkte til naturen, i
stedet for at transportere det over lange afstande til forurenende
deponier?
At de moderniserer Tibet, med overvågning af alt og alle? Sikkert for
at hindre miljøsyndere!

Hilsen Kim

Fra : Kim Christensen

Dato : 07-07-08 23:53

> [...]

> Jeg har nok endnu tilgode at høre om humane kinesere. Det skulle da
> være noget helt nyt, men måske er det et spil for galleriet i disse

På Statsradiofonien (DR1) reklamerer de med en ny udsendelse fra Kina,
hvor menneske og natur går op i en højere enhed. Jeg har ikke set
udsendelsen, men funderer lidt over om menneskets og naturens højere
enhed består af at...

-tappe bjørnes galdeblærer? Det må vel være en form for naturprodukt.
-opdrætte og slagte hunde under stenalderformer. Back to Nature!?
-armere Tibet med overvågningsudstyr. Sikkert for at afsløre
miljøsyndere.
-bygge dæmninger og omdirigere floder?
-returnere industriaffald direkte til naturen, og derved spare CO2 på
transport til deponier.
-hente farlige industriprocesser til Kina, så andre lande kan skåne
dres miljø.

og så videre.

DR har sikkert en forklaring der ikke kompromitterer kapital-
kommunismens ædle principper.

Hilsen Kim

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-07-08 05:19

> [...]
> menneskerettigheder generelt, hundeudryddelse - måske er det næste at
> slagte hjemløse på gaden, så knækker filmen nok) *suk*

Tja, hvad skal man sige.... Lad os holde os til, mishandlingen af mennesker
i første omgang.
Hvordan skal man få Kineserne til at forstå det, de finder jo ikke deres
opførsel i Tibet kritisabel.
Jeg havde også nær sagt, hvordan skulle de kunne det, når børn F.eks i
børnehaver, lægges nøgne i et koldt rum, så kigger man derind efter en uge,
for at skifte de døde ud med levende.... Hvis de ikke kan se det er forkert,
tror jeg personligt, jeg ville opgive at forklare dem noget.... Jeg ved ikke
om man bliver sådan, når der er rigelige forsyninger at tage af, og man
egentligt gerne så sit befolkningstal krympe sig, med 50 - 100 millioner
mennesker.

M.V.H....Benny..

Fra : Bae3*3

Dato : 07-07-08 20:26

"Ivan Madsen" skrev

> Man kan jo kun tænke sit og sukke dybt, når man læser den slags
> artikler.
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1029987.ece

et lille svar - en lille mulighed for en stille protest:

http://www.thecolororange.net/uk/page63_dk

der skal sommetider så lidt til at sige hvad man mener - og er vi
mange nok, tjae, så måske