MS Windows
briani 27239
Skjulte filer på XP
Fra : Claus

Dato : 07-07-08 14:48

Hej med Jer

Jeg har købt ny pc med Vista, begrundelsen for købet, at den gamle pc stod
af.

Nu har jeg bare det problem, at jeg har skjult nogle filer på min
brugerprofil i XP. og nu skal jeg alle mapper igennem i Vista for at få lov
til at se/kopiere disse filer.

Findes der ikke en smart måde til dette.

Mvh
Claus

Fra : Bo

Dato : 09-07-08 05:31

On 7 Jul., 16:48, "Claus" <nom...@nomail.com> wrote:
> [...]
> til at se/kopiere disse filer.
>
> Findes der ikke en smart måde til dette.

Du har købt PC nr. 2 med Vista og PC nr 1 din gamle er med XP ?
Hvis JA i Windows Vista hjælp er vist mange løsninger. Jeg tror ikke
du SKAL kopiere skjulte XP-filer til Vista, nå ja det kan du ikke når
den er stået af... vh Bo

Fra : Claus

Dato : 10-07-08 18:23

[...]

Hej Bo

Jo det kan jeg godt, da jeg har en IDE til USB adaptor.

Filerne det drejer sig om, er ikke systemfiler, men jpg samt musikfiler.

Mvh
Claus