Logitech harmony 525
Fra : rlauritsen

Dato : 07-07-08 19:21

Jeg har denne fj.betj. og har lige købt nyt Jamo surround anlæg. Der er 4
funktionsknapper på Jamo fj.betj. med DVD/USB, FM/AM, COAX/OPT og TV/AUX.
Når jeg vil aktivere medie center, skal Jamo stå på AUX, men Logitech
Harmony vælger TV, og det er først når jeg aktiverer TV/AUX knappen manuelt,
at AUX er valgt, så der er lyd på medie center.

Kan jeg ikke få Logitech Harmony til automatisk at vælge AUX fra starten af?
Men hvordan når knapperne er som beskrevet ovenfor?