Oplader-spørgsmål
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 07-07-08 22:20

Jeg var lige ved at bestille en mobiltelefon i England, men stoppede op, da jeg læste i
indholdsfortegnelsen:

"UK Mains Charger"

Kan nogen her oplyse, om denne oplader kan omstilles til det danske strømsystem ?

Mvh. Bjarne

Fra : Lars

Dato : 07-07-08 23:59

Bjarne Hansen skrev:
> [...]
>
> "UK Mains Charger"
>
> Kan nogen her oplyse, om denne oplader kan omstilles til det danske strømsystem ?

Det er samme system, men har formentlig en stikprop, du ikke kan få ind
i en dansk kontakt - så køb en stik-adapter