GSM til fastnet
Fra : Frede

Dato : 07-07-08 10:53

Hej

Er der nogen der kender til udstyr der kan konverere fra GSM til
fastnettelefon.
Jeg vil gerne af med mit fastnet hos TDC, men stadig anvende mine
fastnettelefoner.

Jeg har selv fundet denne

http://cgi.ebay.com/NEW-Fixed-Cellular-Terminal-GSM-Gateway-Dual-Band_W0QQitemZ250250510012QQihZ015QQcategoryZ61838
QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Er der nogen der har kendskab til den?

Frede

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-07-08 18:18

> [...]
> fastnettelefon.
> Jeg vil gerne af med mit fastnet hos TDC, men stadig anvende mine

Jeg copy/paster lige et svar jeg tidligere har givet på samme spørgsmål:

Ja. Du kan få en boks til at sætte et SIM-kort i, som har normale
telefonstik-udgange. Så kan du sætte fax, telefon eller fx Dankort terminal
til, og den vil ikke opdage, at den ringer op via et SIM kort istedet for
normal analog linje.

Kig fx på denne:
http://www.mobile.daimler.dk/default.asp?Action=Details&Item=2145

Der findes flere lignende, men kan desværre ikke huske nogen specifikke
produktnavne. De plejer at koste ca. 2-3.000 kr. at købe.

To andre er:
Possio Svea
Nokia PremiCell

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : VIP

Dato : 07-07-08 22:02

"Frede" <fma@fmts.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fastnettelefon.
> Jeg vil gerne af med mit fastnet hos TDC, men stadig anvende mine

Huawei E960 har tilslutning for alm. telefon

http://www.itmagasinet.dk/product_card.php?prod_nr=51060660

--
Venlig hilsen

Viggo